Importar competències

Importar competències

per MARIA CARMEN MORESO MATEOS -
Nombre de respostes: 6

Bon dia,

Des del moodle de l'institut Viladomat estic intentant importar competències però em surt error, no sé per què ja que els marcs importats els havia importat jo prèviament. Podeu mirar a veure on hi ha el problema.

Envio captura de pantalla de l'error:


Els camps del fitxer csv coincideixen amb els camps que es demanen, però no sé perquè no els importa. Si he d'introduir-les de manera manual és bastant llarg. Em falta importar les de l'àmbit matemàtic i algunes de l'àmbit linguïstic.

https://educaciodigital.cat/insviladomat/moodle/admin/tool/lp/competencyframeworks.php?pagecontextid=1

Gràcies

Carme Moreso

Adjunto 1 dels fitxers que intento importar.

En resposta a MARIA CARMEN MORESO MATEOS

Re: Importar competències

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carme,
potser no havíeu triat la coma en comptes del punt i coma? Nosaltres l'hem importat sense cap error, podeu comprovar vosaltres mateixes que tot sigui correcte.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importar competències

per MARIA CARMEN MORESO MATEOS -
Bon dia Mònica,

Gràcies, ja hi són , sí que posava la coma en lloc del punt i coma, de fet ara intento posar les que em manquen i no em deixa em continua donant error, pots carregar-les tu. Envio tres fitxers en tres missatges diferents, perquè només em deixa carregar un fitxer cada vegada.

Ens manquen les lingüístiques en llengües estrangeres, les d'educació física i les personals i socials.
En resposta a MARIA CARMEN MORESO MATEOS

Re: Importar competències

per MARIA CARMEN MORESO MATEOS -
En resposta a MARIA CARMEN MORESO MATEOS

Re: Importar competències

per MARIA CARMEN MORESO MATEOS -

Gràcies per carregar-les, a mi em continua donant error.


Àmbit d'educació física