dubte aspecte moodle

dubte aspecte moodle

von EVA DE LA TORRE RODRIGUEZ -
Anzahl Antworten: 5

hola

sé que sembla una tonteria o però m'agrada que els meus cursos es vegin iguals i no ho fan....

us passo captura del que vull dir.

A mi m'agrada que tema surti com a primera imatge a l'esquerra de pantalla peque poso al centre un títol gran fet amb taula. Però en el curs de 4rt em surt com a segona imatge (al centre), i no ho puc posar a esquerra. Alguna idea?






Una altra cosa.. com es pot fer perquè quan entrin els alumnes es vegi nomes resum de cada tema i cliquin sobre per anar al que estem fent?


moltes gràcies

Als Antwort auf EVA DE LA TORRE RODRIGUEZ

Re: dubte aspecte moodle

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
en primer lloc comentar-te que l'ús de les taules no és massa recomanable ja que no són accessibles i en el moment d'obrir un curs amb un dispositiu mòbil pot ser que no es vegi bé.

De totes maneres, si em passes l'URL del curs, faig una ullada a veure si trobo on és el problema.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: dubte aspecte moodle

von EVA DE LA TORRE RODRIGUEZ -

hola

el problema no es la taula, es el on surt la paraula tema

et passo els dos links dels cursos per comparar

Aquest a esquerra:

https://educaciodigital.cat/ielloret/moodle/course/view.php?id=1542

aquest almig:

https://educaciodigital.cat/ielloret/moodle/course/view.php?id=1562


gracies



Als Antwort auf EVA DE LA TORRE RODRIGUEZ

Re: dubte aspecte moodle

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
no he trobat la imatge de l'App inventor en cap dels dos cursos, però mirant-ho bé, si només hi ha una imatge, la pots posar fora de la taula i alineada a l'esquerra.

Pel que fa a veure només els resums dels temes cal configurar el curs amb "Mostra una secció per pàgina" i si entren a la pàgina principal del curs, ho veuran com demanes.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: dubte aspecte moodle

von EVA DE LA TORRE RODRIGUEZ -

hola

no m'entens, no tinc problema amb imatge app inventor...el problema es que en un curs en els temes surt per exemple:

T1: projecte tècnic

                                  IMATGE


I en el altre:

                                  T1: Projecte tècnic

IMATGE


Es a dir, en un surt a esquerra el numero de tema i en l'altre al centre, i jo vull que surti a esquerra.


salut

Als Antwort auf EVA DE LA TORRE RODRIGUEZ

Re: dubte aspecte moodle

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
efectivament no t'havia entès!
La diferència és la configuració del curs (Disposició del curs). Si es mostren totes les seccions en una pàgina surt a l'esquerra, si es mostra una secció per pàgina, quan ets dins de la secció, surt centrat.



He provat a tres Moodle diferents i el comportament és el mateix, per tant, seria el comportament per defecte de Moodle.

Fins ara,
Mònica