Com creo un blog nou?

Com creo un blog nou?

by RICARDO AGUDO MOLANO -
Number of replies: 7
Hola Mònica

Com puc fer per crear un bloc a XTECBlocs si no l'he fet servir mai?

En seleccionar l'opció "Crea el teu bloc!" se'm redirigeix a una pàgina on se'm demana que primer iniciï la sessió, però no estic registrat ni trobo enlloc on puc fer-ho.

Gràcies.
Ricard.
In reply to RICARDO AGUDO MOLANO

Re: Com creo un blog nou?

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ricard,
has d'accedir amb el teu usuari i contrasenya XTEC. Ho trobaràs explicat en aquesta pàgina de suport: https://sites.google.com/a/xtec.cat/ajudaxtecblocs/blocs/creacio-d-un-bloc



Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Com creo un blog nou?

by Miriam Ramirez -
Bon dia, Mònica.
Tinc el mateix problema que el Ricard, però quan intento accedir amb el meu usuari i contrassenya XTEC em diu: "l'adreça de correu electrònica no és vàlida".
In reply to Miriam Ramirez

Re: Com creo un blog nou?

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Míriam,
hem fet diverses proves i hauries de poder entrar amb la mateixa contrasenya que al correu XTEC (amb la que has accedit per posar el missatge a aquest fòrum).
Prova de nou a veure i ens dius, potser la de Google la tens desada i a blocs no l'has posada bé?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Com creo un blog nou?

by ESTHER BLANCO TORRES -
Hola jo tinc el mateix problema i he confirmat que poso bé l'adreça i contrasenya. Què puc fer? Perquè estic fent un curs d'eines digitals i el primer exercici és fer un blog amb aquesta eina i estic atascada de fa dies. Al curs no em responen. Gràcies per les respostes!

Actualització: Ja tinc accès a word press però si vull crear un  blog em fan pagar i si entro per la pàgina xtec em diu que no existeix ni l'usuari ni la contrasenya. M'estic tornant boja.