PFF

PFF

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Nombre de respostes: 6

Hola,

tinc problemes de visialització d'arxius PDF inserits en pàgines del nodes. Hi ha pdf que s'obren bé i altres que no es carreguen fins que no cliques a alguna de les opcions del PDF.

Adjunto captures:Pestanya


pestanya 1

No sé on rau el problema: codi, cookies, ordinador, pestanyes ...

Gràcies avançades, i sense més rebeu una cordial salutació.




En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: PFF

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
he provat a diferents navegadors i al Firefox em funciona bé, però en canvi amb Chrome no. He revisat el codi de les pestanyes i he vist que és diferent el primer del tercer. No l'he pogut editar perquè vosaltres també deveu estar mirant i teniu bloquejada l'edició de la pestanya. Proveu a afegir el tros de codi diferent a la tercera pestanya a veure si així se us soluciona.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: PFF

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, Mònica,
ja ho he probat i no em funciona.
No sé ben bé què succeeix. Adjunto captures d'unes altres pestanyes que tampoc funcionen. 
Surto del web perquè pogueu entrar.
Moltes gràcies per avançat.

pestanya Salvament
pestanya Salvament

En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: PFF

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
és un bon misteri, amb Firefox funciona bé a la primera, amb l'Edege també i amb Chrome o Brave no, sent tal com dius codis HTML idèntics.
Miraré a veure si trobo algun error conegut del plugin de pestanyes amb aquest navegador.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: PFF

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Moltes gràcies, Mònica.

A veure, si trobem solució, car amb el sistema de pestanyes el trobo molt visual, accessible i sobretot senzill i ràpid de crear. Va molt millor que crear pàgines al respecte.

Si no trobem solució, hauré de recórrer als menús ... Encara que siguin més feixucs!

Una salutació, i de nou moltes gràcies.