Visualitzador d'imatges

Visualitzador d'imatges

per JOSEP FRANCH PICO -
Nombre de respostes: 7

Bona tarda.

Escrivim des de l’institut Ramon Berenguer IV d’Amposta. Estic inserint ginys d’imatge per fer que apareguin a la barra lateral esquerra, i alhora enllaçar en una URL. Fins aquí tot correcte, el meu problema bé, quan aquestes imatges les tinc guardades al drive i vull inserir la imatge de la URL del drive. Un cop fet no m’apareix la imatge, em surt una icona però no la imatge. Això és degut perquè la imatge no està dins a la mediateca? El fet de fer-ho així, per no col·lapsar la mediateca amb imatges i arxius.
A la imatge la icona encerclada està enllaçada al drive, i la imatge que apareix està guardada a la mediateca.


Gràcies.
En resposta a JOSEP FRANCH PICO

Re: Visualitzador d'imatges

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
darrerament estem veient que iframes des del Drive no funcionen, potser passa el mateix. En aquest cas, jo et recomanaria que poseu la imatge a la mediateca tot i que com dieu, és una bona pràctica allotjar fora del Nodes tot el que sigui possible per tal d'optimitzar l'espai.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Visualitzador d'imatges

per JOSEP FRANCH PICO -
Hola Mònica.

Exactament, la idea és poder optimitzar l'espai màxim del Nodes. I s'està treballant en el tema aquest dels iframes i restants, o no és pot fer res?

Gràcies per tot.
En resposta a JOSEP FRANCH PICO

Re: Visualitzador d'imatges

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
és una restricció de Google, no dels Nodes, per tant no podem fer res.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Visualitzador d'imatges

per JOSEP FRANCH PICO -
Hola Mònica,

correcte. Simplement preguntava per saber.

Moltes gràcies.
En resposta a JOSEP FRANCH PICO

Re: Visualitzador d'imatges

per FERRAN SANAHUJA SENDRA -
Hola,

Estava llegint això i se m'ha ocorregut una cosa que sembla que funciona.

Primer de tot cal tenir al instal·lat el complement Àlbum d'en Francesc Busquets (si ho poseu així al Google, ho troba de seguida).
Després només és qüestió de preparar la galeria a Google Photos, compartir-la (vigileu que per defecte quan comparteixes galeries de Google Photos, la gent pot fer comentaris i afegir fotos, per tant, s'han de desactivar aquestes opcions).
Un cop compartit, obriu la mateixa galeria en mode d'incògnit. No és necessari el mode d'incògnit, però alguns cops el cache m'ha afegit fotos d'altres àlbums. Si feu servir el mode incògnit, cal anar a complements i permetre al complement funcionar en mode incògnit.
En el complement Àlbum, copieu el codi tocant a galleria.io
Ara, a la pàgina principal del vostre sites, aneu a personalitzar i editeu els ginys. Afegiu un HTML personalitzat i enganxeu el codi anterior.

Un cop fet això, he comprovat que funciona, tot i que no ho tinc al nostre web. Recordeu que amb el complement àlbum pots canviar la mida de les imatges a previsualitzar, enllaços, etc.

Salut
En resposta a FERRAN SANAHUJA SENDRA

Re: Visualitzador d'imatges

per MONICA GRAU PRIETO -
Moltes gràcies, Ferran!
a la teva explicació (estupenda!) afegeixo l'enllaç a la pàgina de suport on s'explica pas a pas com fer servir aquesta extensió: https://sites.google.com/a/xtec.cat/ajudaxtecblocs/insercio-de-continguts/creacio-de-galeries-d-imatges-amb-album

Fins ara,
Mònica