Nombre màxim de seccions

Nombre màxim de seccions

de JOSEP BORRAS MORA -
Número de respuestas: 4

Bona tarda,

hem vist que per defecte que el nombre màxim de seccions al Moodle per defecte està establert en 52.

Voldria saber si hi ha alguna raó perquè sigui així o si el podem augmentar sense que afecti el funcionament.

Salut,

Josep

En respuesta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Nombre màxim de seccions

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
aquest és el paràmetre per defecte del Moodle. Ho podeu augmentar, però jo crec que un curs amb 52 seccions ja és un curs molt i molt gran que pot donar problemes a l'hora de fer còpies, restauracions, reinicis... Tot dependrà també del curs en concret, si cada secció té molts recursos o activitats, o molts vídeos incrustats...
Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nombre màxim de seccions

de JOSEP BORRAS MORA -
Hola, Mònica,
Sí, ja li vaig comentar a la professora que un curs amb tantes seccions no era aconsellable i li vaig recomanar per al futur el format per setmanes. El cas és que ara mateix el curs té una certa dinàmica i no seria aconsellable canviar-ho en aquestes alçades del curs.
El que faré serà canviar el nombre màxim perquè aquesta professora pugui acabar el curs tal com està plantejat, i a final de curs tornar a posar el límit a 52.
Com sempre, moltes gràcies per l'ajuda.
Salut,
Josep
En respuesta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Nombre màxim de seccions

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
només un apunt, m'he quedat amb el dubte i he fet la prova. Si el nombre màxim de seccions està a 52, encara que es triï opció per setmanes no es podran afegir més de 52 setmanes.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nombre màxim de seccions

de JOSEP BORRAS MORA -
Hola Mònica,
Jo els he fet la proposta del format per setmanes perquè el que de fet fa aquesta persona és crear una o dues seccions per a cada setmana i posant-hi la data, llavors crec que és més aclaridor el format per setmanes. No ho deia perquè pugui tenir més temes, sinó per tal com estava estructurat el curs.
Gràcies per l'aclariment de totes maneres.
Que tinguis un bon cap de setmana.
Josep