Possibilitat d'accedir a un curs sense fer login?

Possibilitat d'accedir a un curs sense fer login?

de RODRIGO ALONSO PARAMO -
Número de respuestas: 4

Bona tarda,

És possible posar l'accés a un curs que seria només per a convidats a la pantalla inicial de l'entorn Moodle del centre sense necessitat de fer login i sense posar el botó d'accés com a convidat.

Voldríem posar l'accés a un curs específicament aquí:


És pot fer això?
Gràcies.
Rodrigo
En respuesta a RODRIGO ALONSO PARAMO

Re: Possibilitat d'accedir a un curs sense fer login?

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Rodrigo,
podries arribar a configurar el Moodle perquè faci una cosa semblant. M'explico:
  • A la pantalla de login podeu afegir un text anant a Adminsitració del lloc | Connectors | Autenticació - Instruccions.


    Els usuaris veuran l'apartat següent quan vagin a "login" amb el text personalitzat.


    Aquí sí que podríeu afegir l'enllaç al curs, però no podeu canviar el text "És la primera vegada que veniu aquí?"

  • El tema de l'accés a visitants, podeu configurar-lo perquè no calgui fer clic al botó i que no aparegui:
    • Perquè no aparegui heu de macar "Oculta" a la mateixa pantalla d'Autenticació anterior.


    • Perquè en fer clic a un curs que permet l'accés de visitants, entri directament ho podeu canviar anant a Administració del lloc | Usuaris | Permisos | Política d'usuaris.
Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Possibilitat d'accedir a un curs sense fer login?

de RODRIGO ALONSO PARAMO -
Hola Mònica,

Moltes gràcies.

La primera part, cap problema. Puc posar l'enllaç al curs, però en fer clic sobre l'enllaç no m'envia al curs (que admet convidats) sinó que em torna a la pàgina principal de login de nou.

Alguna cosa no faig bé, no?

Merci
En respuesta a RODRIGO ALONSO PARAMO

Re: Possibilitat d'accedir a un curs sense fer login?

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Rodrigo,
doncs sembla que des del darrer cop que ho vaig provar ha canviat la forma de funcionar, o bé estava mal fixada. Ara pel que veig, cal que el botó es mostri. Ho hem deixat activat i ara si fas clic al curs que teniu obert o poses l'enllaç directe, s'accedeix al curs.

Fins ara,
Mònica