Paperera i eliminació de fitxers

Paperera i eliminació de fitxers

per GEMMA FABREGAS PUIG -
Nombre de respostes: 4

Hola, 

Estem tenint problemes de capacitat tot i que ens heu ampliat la quota... ahir per la tarda vaig consultar i teníem ocupats 23000MG aprox i aquest matí hem rebut avís que estem a 38000MG. Veient els percentatges de disc ocupat m'apareix que un 38,4% és de la paperera. Com es pot eliminar del tot? No conec si tinc accés a aquesta funció. 

D'altra banda, voldria saber si hi ha alguna manera d'eliminar arxius, des del gestor de fitxers, en massa. És a dir, filtrant (per exemple per usuari) i eliminant tots els d'aquell usuari concret i no d'un en un. Es pot fer? Com? 

https://educaciodigital.cat/ceip-lola-anglada-badalona/moodle/

Gràcies per avançat.

En resposta a GEMMA FABREGAS PUIG

Re: Paperera i eliminació de fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Gemma,
ho hem vist i ho estem revisant. De moment us hem ampliat la quota d'ofici perquè pogueu seguir treballant fins que s'esborrin aquests fitxers. Normalment triguen 24-48h en eliminar-se de forma automàtica, però en aquest cas no s'ha fet.

En quant sapiguem alguna cosa us ho farem saber de seguida.

Pel que fa als fitxers d'usuaris, no és recomanable fer l'esborrament així. El millor és a final de curs, reiniciar els cursos, si borreu fitxers directament, us podeu trobar amb fitxers orfes i d'altres problemes.

Fins ara,
Mònica
En resposta a GEMMA FABREGAS PUIG

Re: Paperera i eliminació de fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou, Gemma,
l'error ja està resolt, ja s'han eliminat els fitxers temporals.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Paperera i eliminació de fitxers

per GEMMA FABREGAS PUIG -
Hola de nou,
Disculpa les molèsties però continuem tenint problemes amb l'espai i no n'estem entenent ni el motiu ni funcionament. Després de la nostra conversa ens marcava al 74% (25% lliure, uns 8000MB dels 30000 assignats) i, avui, rebem un avís que estem al 124%.
Si actualitzo la informació del disc en el Moodle, em marca que està correctament...

D'altra banda, quan vam rebre el primer avís que havíem superat el 100% se'ns va assignar directament 40000MB sense haver-los demanat. Ara veig que hem retornat als 30000, tampoc sense demanar-ho. Hi ha alguna manera de mantenir 40 per tenir més marge i no haver d'estar en aquesta situació constantment?

Com puc revisar l'historial de moviments (pujades al servidor) per saber què està passant? És possible tenir accés a aquesta funció?

Gràcies per l'ajuda,
Gemma F.
En resposta a GEMMA FABREGAS PUIG

Re: Paperera i eliminació de fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Gemma,
nosaltres rebem també un resum dels missatges que rebeu de quota i en veure que estàveu a més del 100% vam ampliar la quota d'ofici.
El càlcul de quota de tots els centres és llarg i pot durar 48h, potser per això avui encara heu rebut l'avís, perquè no s'ha desat la quota nova.
Esperem a demà a veure si ja no rebeu el missatge. De totes maneres estarem pendents i si veiem que no teniu espai us l'ampliaríem d'ofici de nou fins que ja us surti correcte.

Fins ara,
Mònica