Resutats de qüestionari esborrats i rol de professor editor

Resutats de qüestionari esborrats i rol de professor editor

by LOURDES DIAZ RUIZ -
Number of replies: 6

Hola bona tarda,

Sóc la Lourdes de FEDAC Santa Coloma,

Tinc dos consultes dels meus companys que no he sabut resoldre, a veure si vosaltres em podeu ajudar, com sempre feu....

La primera, un company ha esborrat per error els intents dels alumnes d'aquest qüestionari, ho podríeu recuperar?

La segona, els meus companys troben a faltar en el rol de professor poder fer còpies de seguretat amb usuaris (per poder passar notes d'un curs a un altre) i també poder publicar les plantilles de les rúbriques. Ens ho podríeu activar al rol de professor editor? Jo no m'atreveixo....

Moltíssimes gràcies per tot!

Lourdes

In reply to LOURDES DIAZ RUIZ

Re: Resutats de qüestionari esborrats i rol de professor editor

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lourdes,
et responc entre línies:

La primera, un company ha esborrat per error els intents dels alumnes d'aquest qüestionari, ho podríeu recuperar?

Per tal de recuperar-ho caldria demanar un backup de tot el Moodle del dia abans. És un procés llarg i costós. Si creieu que és absolutament necessari recuperar-ho ens ho dieu i us escriurem per correu electrònic per donar-vos més detalls.

La segona, els meus companys troben a faltar en el rol de professor poder fer còpies de seguretat amb usuaris (per poder passar notes d'un curs a un altre) i també poder publicar les plantilles de les rúbriques. Ens ho podríeu activar al rol de professor editor? Jo no m'atreveixo....

No és recomanable que el professorat editor pugui fer còpies amb usuaris. Per tal d'importar qualificacions, podrien exportar les notes des del qualificador i importar-les a un altre curs.

Pel que fa a les rúbriques, cal donar el permís "grade:sharegradingforms" al rol professor editor. Voleu que us ho fem nosaltres?

Fins ara,

Mònica



In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Resutats de qüestionari esborrats i rol de professor editor

by LOURDES DIAZ RUIZ -
Hola Mònica
Per començar gràcies per tot

En primer lloc , ens podeu donar el permís "grade:sharegradingforms" al rol professor editor?

En segon lloc, pel cas d'importar qualificacions, el professorat disposa de chromebooks. Em podries indicar les passes a seguir per exportar les notes des del qualificador i importar-les a un altre curs? He provat i no m'ensurto....

Moltes gràcies de nou!
Lourdes
In reply to LOURDES DIAZ RUIZ

Re: Resutats de qüestionari esborrats i rol de professor editor

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lourdes,
hem revisat el rol i ja té donat el permís.
Pel que fa a exportar i importar ho podeu fer des del qualificador del curs. Adjunto una captura de pantalla perquè ho veieu.

Que treballeu amb Chromebooks no hauria de ser cap problema perquè tot es fa des del navegador. Si teniu algun problema, ens hauríeu de donar més detalls per tal de poder-ho provar a buscar solucions.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Resutats de qüestionari esborrats i rol de professor editor

by LOURDES DIAZ RUIZ -
Hola,
Necessito ajuda alhora de fer la importació del Fitxer text net... No sé quins paràmetres haig d'habilitar i quins no...
Em dóna error i no m'ensurto... em podeu ajudar si us plau?
I no hi ha manera....
Moltes gràcies!

(Editat per MONICA GRAU PRIETO - Missatge original enviat el dimarts, 16 de març 2021, 09:06)

In reply to LOURDES DIAZ RUIZ

Re: Resutats de qüestionari esborrats i rol de professor editor

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lourdes,
he eliminat el fitxer perquè conté noms i qualificacions reals d'alumnes.

Si el que voleu és posar les notes de dues de les activitats del CSV:
Hauríeu de tirar del desplegable de quina activiat del CSV voleu importar-hi la nota.
Si les activitats existeixen, només cal que les trieu, si no existeixen, caldrà que creeu un element de qualificació per a cadascuna d'elles. Ho podeu fer des de la configuració del llibre de qualificacions fent clic a "Add grade item".


Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Resutats de qüestionari esborrats i rol de professor editor

by LOURDES DIAZ RUIZ -
Gràcies Mònica
Ja em surten. He triat l’opció de crear un element qualificador i ja em surten al gradebook.
El que no fa es crear la tasca també, i la buscava al curs i no la trobava...
Però les tasques es poden importar directament entre cursos, o sigui que, tot solucionat!

Moltes gràcies de nou i disculpa per afegir arxiu amb dades d’alumnes, no tornarà a passar.