Pujada al moodle del fitxer CSV dels alumnes, Quin és el nom del camp del Correu electrònic????

Pujada al moodle del fitxer CSV dels alumnes, Quin és el nom del camp del Correu electrònic????

per Dolors Castells -
Nombre de respostes: 3

He mirat el curs d304 Gestió i administració d'un moodle i en el mòdul 5  pràctica 2, hi ha el fitxer moodle.csv com a fitxer de mostra per pujar el alumnes al moodle, l'he provat i funciona però he hagut d'inventar una adreça de correu electrònica que m'ha quedat posada a tots els alumnes.

Em podeu dir com s'ha de dir el camp del correu electròcnic al fitxer CSV?

Vuig dir que al fitxer hi ha els camps:

username, pasword, firstname, lastname, city (és aquí on em falta el camp correu electrònic)

Estic a l'espera d'una resposta, perquè sino no puc pujar els alumnes ja que he d'inventar el correu i jo vuldria que fos el bo.

Gràcies.

Dolors Castells

IES de Tremp

En resposta a Dolors Castells

Re: Pujada al moodle del fitxer CSV dels alumnes, Quin és el nom del camp del Correu electrònic????

per Darío Castro -
Hola,

simplement: email
hi ha altres: institution, country ...

Si dones al ? d'ajuda que surt quan fas la càrrega massiva d'usuaris veuràs més i fins i tot la forma d'eliminació massiva d'usuari camp deleted

Salutacions,
En resposta a Dolors Castells

Re: Pujada al moodle del fitxer CSV dels alumnes, Quin és el nom del camp del Correu electrònic????

per LLUIS VALENCIA LOPEZ -
Fins pots assignar els cursos i grups on pertany cada alumne, "automatitzant" així les inscripcions.
Et passo un fitxer que, un cop desat com CSV, he fet servir per donar d'alta alumnes de segon d'ESO.


En resposta a Dolors Castells

Re: Pujada al moodle del fitxer CSV dels alumnes, Quin és el nom del camp del Correu electrònic????

per Raül Fernández -
Hola, segons diu el manual, per posar un MATEIX email a tots, cal fer servir les opcions per defecte, cal posar un email genèric (per exemple "posa@el.teu") o bé un email fent servir comodins com ara %u@centre.cat, en aquest cas agafaria el nom d'usuari en el lloc de %u.

Recorda que si poses un de genèric cal posar que es permeten emails duplicats.