autenticació amb Google

autenticació amb Google

de NURIA BRICHS GONZALEZ -
Número de respuestas: 4

Hola,

estic intentant configurar Nodes per accedir-hi amb Google. Ho vaig fer com a pràctica del curs de Nodes i va funcionar a la primera. Ara ho intento amb un usuari del domini del centre i constantment em dona aquest error:

Crear proyecto: nodes ins sentmenat
hace 19 minutos
Se inhabilitó el servicio de Google Cloud Platform. Comunícate con tu administrador para restablecer el servicio en la Consola del administrador de G Suite.

(Jo soc l'administradora del domini i tinc habilitat Google Cloud Platform.)

També em diu això:
No cuentas con los permisos suficientes para ver esta página

Ho he intentat amb l'adreça xtec i em deixa, però llavors no trobo la manera d'afegir el domini insdesentmenat.cat. A més, tot l'apartat de credencials està canviat.

Alguna idea de què està passant? Haig de canviar alguna cosa més com a administradora?

Gràcies,

Núria Brichs


En respuesta a NURIA BRICHS GONZALEZ

Re: autenticació amb Google

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Núria,
pel que diu l'error és problema de la configuració del vostre Google Apps. T'adjunto una pàgina d'ajuda a veure si amb el que diu pots acabar-ho d'activar: https://support.google.com/a/answer/9197205?hl=es

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: autenticació amb Google

de NURIA BRICHS GONZALEZ -
Ja m'ha funcionat, gràcies! Sospitava que el problema anava per aquí. De totes maneres, m'ha costat una mica seguir totes les passes del tutorial perquè la consola de desenvolupadors ha canviat i res no és on diu que hauria de ser! No té més importància, amb paciència i remenant una mica acaba sortint.

Gràcies de nou,

Núria
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: autenticació amb Google

de NURIA BRICHS GONZALEZ -
Ara que ja tinc Nodes configurat per entrar amb Google volia fer-ho per Moodle també, però tot i que entro com a gestora, no trobo l'apartat Servidor, i per tant, no puc configurar OAuth ni obtenir la clau secreta de client. Si ha canviat, em podríeu dir per on hi haig d'accedir?

Gràcies.

Núria