Tot i ser repetitiu... es pot instal·lar l'activitat "attendance"

Tot i ser repetitiu... es pot instal·lar l'activitat "attendance"

par JORGE MENDEZ MARTINEZ,
Nombre de réponses : 4

Bon dia!

Mirant el cercador del fòrum, se que és un tema recorrent al llarg dels anys, però voldria tornar a demanar si es podria instal·lar l'activitat Attendance. Crec que compleix bastant bé amb els criteris que es demanen per la instal·lació de plugins, i si fa falta jo mateix podria acabar de completar-los dintre de le meves possibilitats, Però crec que ens quedaria un Moodle increible si poguessim tenir alguna forma de controlar l'assistència dels alumnes i fer classes on-line.

Potser em deixo alguna cosa, però crec que el Attendance compleix els requisits:

  • GPLv3 license 
  • Porta anys en desenvolupament i manteniment (des de 2013)
  • Té forum actiu d'usuaris on resoldre dubtes
  • Està traduït al català (80% mínim, i puc ajudar a acabar la traducció si fos necessari)
  • No puc assegurar si és independent de SGBD, no he trobat aquesta informació i no he mirat el codi font.

En fí, crec que seria una molt bona eina per fer que el Moodle es convertis en una eina realment útil a la classe i ens permetria prescindir d'altres eines de pagament....

Moltes gràcies per tenir-ho en compte!

Jorge

P.D.: i de sistemes de videoconferència per fer classes on-line com anem (BigBlueButton/Jitsi)?  grand sourire grand sourire grand sourire

En réponse à JORGE MENDEZ MARTINEZ

Re: Tot i ser repetitiu... es pot instal·lar l'activitat "attendance"

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Jorge,
en altres ocasions hem fet la consulta i la resposta ha estat que el control d'assistència s'ha de fer mitjançant les eines que ofereix el Departament, en aquest cas, amb l'Esfera.

Pel que fa als plugins de videoconferència, dir-te que de moment no està previst incorporar-ne cap.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Tot i ser repetitiu... es pot instal·lar l'activitat "attendance"

par JORGE MENDEZ MARTINEZ,
Hola Mònica,
Moltes gràcies per la resposta. Sí, és el que havia llegit anteriorment, però si em confirmen que des de l'Esfera es pot:
- Puntuar l'assistència per que quedi integrada a l'assignatura.
- Que els pares puguin veure l'informe d'assistència.
- Crear sessions d'assistència " a demanda".
- Que per determinades sessions els alumnes puguin auto-signar la seva assistència.

jo no demano més aquest plugin. Però la idea no és tenir una eina aïllada que només apunta si ha vingut o no, sino que ens permeti integrar l'assistència amb el curriculum de l'assignatura i ajudar a controlar una mica millor el funcionament (sobretot quan és ensenyament mixte casa-classe).

Però de totes maneres, moltíssimes gràcies per derivar la proposta a qui correspongués, pot ser en algún moment tenim sort!
Jorge
En réponse à JORGE MENDEZ MARTINEZ

Re: Tot i ser repetitiu... es pot instal·lar l'activitat "attendance"

par MONICA MORENO,

BigBlueButton comença a ser imprescindible per fer classe! A veure si hi ha sort i es pot implementar aviat.

En réponse à MONICA MORENO

Re: Tot i ser repetitiu... es pot instal·lar l'activitat "attendance"

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mònica,
de moment no està previst afegir aquest plugin a Àgora.

Fins ara,
Mònica