Bloquejar descàrrega pdf

Bloquejar descàrrega pdf

par JOSEP FRANCH PICO,
Nombre de réponses : 9

Bon dia Mònica,

en una pàgina tinc incrustat un pdf, el qual està dins la mediateca del Nodes. Es possible que al obrir el pdf no hi hagi l'opció de descarregar l'arxiu? Ho estat provant i no me'n surto.

Situació: Nodes institut Ramon Berenguer IV d'Amposta - biblioteca escolar - Prova pdf Jahel. Quan cliques a sobre la imatge s'obre l'arxiu, però és voldria que no es pogués descarregar. És possible?

Moltes gràcies de nou per tota l'ajuda i suport.


En réponse à JOSEP FRANCH PICO

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Josep,
ens ho hem trobat alguna vegada i no hem trobat cap paràmetre perquè no surti l'opció; de totes maneres, amb pocs coneixements informàtics, seria possible descarregar-ho igualment encara que no hi hagués el botonet.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par JOSEP FRANCH PICO,
Hola Mònica,

abans havia intentat bloquejant els permisos al Drive o altres, per això ús havia escrit. Seguirè provant i si em surto comparteixo la informació per aquí.

Gràcies.
En réponse à JOSEP FRANCH PICO

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par FERRAN SANAHUJA SENDRA,
Hola,

No sé si te servirà, però jo el que tinc fet al web del nostre centre és que tinc els documents en un Google Drive i a la pàgina on vull el PDF hi poso el codi embedable. Després des de Google pots configurar que el document no sigui ni imprimible ni descarregable. Per aconseguir l'embedable del document Google està un xic amagat: has d'obrir el document > tocar els tres punts i obrir en una finestra nova > tornar a tocar els tres punts i inserir un element.

Salut
En réponse à FERRAN SANAHUJA SENDRA

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Ferran,
hem provat en diferents ocasions a posar un document del Drive i ens hem trobat que els navegadors el bloquegen. Ens pots passar un exemple on ho tinguis configurat per veure com ho ha fet?

Fins ara,
Mònica
En réponse à FERRAN SANAHUJA SENDRA

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par JOSEP FRANCH PICO,
Hola Ferran,

pot ser interessant al teva opció. Podries explicar cop fer-ho de posar el codi.

Gràcies.
En réponse à JOSEP FRANCH PICO

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par FERRAN SANAHUJA SENDRA,

Doncs jo sempre ho havia fet així, a través del Google Drive. Adjunto un minitutorial de com ho faig. Alguns exemples del nostre web serien:

La pàgina de documents de centre (tot i que la tinc en revisió) on hi ha uns quants pdfs

https://agora.xtec.cat/escpiverd/lescola/documents-centre/


Alguna on hi he posat Diapositives de Google

https://agora.xtec.cat/escpiverd/general/el-codonyat-de-la-siei/

En réponse à FERRAN SANAHUJA SENDRA

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par JOSEP FRANCH PICO,
Hola Ferran,

he seguit el passos del teu tutorial i m'he quedat al punt 6. Al Nodes, a l'article; sols afegeixes el codi? No s'adjunta el document per poder visiualitzar, ni res?
Després ja no se seguir, estic encallat.

Gràcies.
En réponse à JOSEP FRANCH PICO

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Josep,
t'has d'assegurar que el codi el poses a la pestanya "text". En aquest cas no cal adjuntar el document a cap lloc, s'hauria de visualitzar incrustat en desar.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloquejar descàrrega pdf

par JOSEP FRANCH PICO,
Hola,

ho he resolt perfectament. Cal dir què, amb les vostres indicacions i ajuda.

Moltes gràcies Mònica i Ferran.