Taules al Nodes

Re: Taules al Nodes

by MONICA GRAU PRIETO -
Number of replies: 5
Hola, Montserrat,
tal com comentava, hauríeu de construir la taula aquí i després anar-vos-la adaptat a les vostres necessitats. Aquestes taules sí que són responsives i accessibles.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Taules al Nodes

by JORGE DIAZ MORENO -
Hola Mònica,

estic fent servir l'eina per actualitzar les taules que tenim penjades. Aquesta eina permet que les taules tinguin vores?

Atentament,
Jorge
In reply to JORGE DIAZ MORENO

Re: Taules al Nodes

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jorge,
doncs no apareix l'opció de les vores. Comentaré a l'autor de l'eina a veure si té previst afegir-les o bé que ho tingui en compte per a properes versions de l'eina.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Taules al Nodes

by MONTSERRAT BATISTE CUBERTA -
Bon dia Mònica,
He intentat seguir els passos, realitzant la taula a l'article i després copiar el codi des de la pestanya text i em surt error "en el format de la taula". L'article està en aquesta pàgina: https://serveiseducatius.xtec.cat/conca/comunitat/centres-educatius/ (veuràs que hi ha dues taules, perquè he tret el text per a veure si d'aquesta manera no em surtia l'error)
El codi és aquest: 
In reply to MONTSERRAT BATISTE CUBERTA

Re: Taules al Nodes

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Montse,
pel que veig l'eina de creació de taules no permet la conversió de cel·les juntes tal com l'heu configurat. En aquest cas, millor que deixeu les taules pròpies del Nodes.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Taules al Nodes

by MONTSERRAT BATISTE CUBERTA -

Gràcies Mònica, volia una taula amb cel.les juntes, ja miraré de realitzar-ho d'una altra manera.

Merci,

Montse B