Fòrum Àgora-MOODLE

Integració de programació en blocs Snap al Moodle

Integració de programació en blocs Snap al Moodle

per ENRIC CASTELLA CARLOS -
Nombre de respostes: 3

Estem preparant una campanya des de l'àmbit matemàtic del CESIRE que crearem tota una sèrie d'activitats en Snap enfocades a programar matemàtiques tant a cicle superior de primària com a secundària.

D'aquesta manera animarem a les docents de matemàtiques que portin activitats de programació a l'aula amb activitats d'exploració, de simulació i de geometria.

Per això necessitaríem integrar el mòdul d'Snap per Moodle dins del moodle del departament.

https://github.com/jguille2/SnapInMoodle/blob/master/README.md

Que a més, està mantingut per una persona que és del propi departament d'educació.

Moltes gràcies.

En resposta a ENRIC CASTELLA CARLOS

Re: Integració de programació en blocs Snap al Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Enric,
hem traslladat la petició a les persones responsables de l'Àrea de Cultura Digital per tal que ho valorin.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

per ARNAU SANCHEZ FARRERAS -
Hola Mònica
també estic interessat en què el plugin es trobi al Moodle-Àgora. Això faria:
    • No dependre de tercer
    • Estalviaria demanar autoritzacions a les famílies.
    • Es tindria centralitzada l'avaluació.
    • Focalitzaria l'alumnat 
    • Evitaria dispersions.
Quan es pronunciarà l'Àrea de Cultura Digital? Com podem insistir-hi o quins arguments volen per acceptar una petició?

El plugin és molt similar al Google Assignment.  Com s'ha acceptat el de Google, copiaríem les mateixes justificacions i afegiríem que Snap! és de llicència lliure.

Gràcies, 
Arnau
En resposta a ENRIC CASTELLA CARLOS

per RAUL FERNANDEZ HERNANDEZ -
Bon dia, m'afegeixo a la petició.
Darrerament m'he aficionat molt a Snap! Té molts avantatges respecte a Scratch.
Sobretot, el fet de tenir-ho tot integrat al mateix servidor, evita haver de fer comptes d'usuari en serveis de tercers, cosa que no és massa recomanable, sobretot pel que fa als permisos i a la LOPD.