Botons amb la caixa d'eines Nodes

Botons amb la caixa d'eines Nodes

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Nombre de respostes: 3

Hola,

He estat provant de fer botons amb la caixa d'Eines Nodes, tal com m'has suggerit, Mònica. M'ha semblat molt bona idea (en comptes d'un mapa d'imatge).

https://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/?s=PROVANT+BOTONS

No sé quina mida hauria de posar en el camp "amplada del botó"  hi hauria de posar per tal que els tres botons tinguessin la mateixa mida i es veiessin tots iguals en diferents dispositius.

Seria possible col·locar tots els botons en una mateixa línia, un al costat de l'altre? 

Em podeu ajudar?

Moltes gràcies per endavant,

Rosa

Opció d'amplada del botó

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Botons amb la caixa d'eines Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Rosa,
hem fet alguna prova amb les eines de Nodes, posant els botons a una taula, d'aquesta manera es veuen dins la mateixa fila, però en el cas de visualitzar-ho amb el mòbil aquest s'adapta en 3 files. De fet, queda millor així quan es tracta d'una pantalla petita, sinó seria impossible de llegir.
Us ho hem deixat a l'article, a veure si us va bé o sinó, a partir d'aquí podeu modificar alguna cosa perquè s'ajusti al que voleu.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Botons amb la caixa d'eines Nodes

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Moltíssimes gràcies Mònica per ajudar-nos i respondre amb tanta rapidesa.
Ho hem inclòs la graella en una pàgina:
En dispositius mòbils queda perfecte en tres files. En algunes pantalles d'ordinador, es veu molt bé la taula però el text no queda ben col·locat. Com podríem fer que el text quedés sempre centrat dins cada cel·la de la graella?

Fins aviat,
Rosa