Com crear àrea provada per al professorat?

Com crear àrea provada per al professorat?

par MERCE RIBERA GORRIZ,
Nombre de réponses : 7

Hola,

Estic intentant crear una àrea privada per al professorat en format de pàgines (no nodes). Al meu centre tenim l'alumnat a Moodle, no a Nodes.

He creat una pàgina, l'he publicada com a privada. He generat un usuari a nodes i l'he posat a la llista blanca. Quan entro amb aquest perfil no puc accedir a la pàgina privada. Em diu que "No s'ha trobat contingut".

Què faig malament?

Gràcies per endavant.

Mercè

En réponse à MERCE RIBERA GORRIZ

Re: Com crear àrea provada per al professorat?

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mercè,
ens pots passar l'enllaç a la pàgina per revisar-ho?

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Com crear àrea provada per al professorat?

par MERCE RIBERA GORRIZ,
Bona tarda, Mònica,

https://agora-eoi.xtec.cat/eoiguixols/

Gràcies,

Mercè
En réponse à MERCE RIBERA GORRIZ

Re: Com crear àrea provada per al professorat?

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mercè,
les pàgines privades només les poden veure els usuaris "administradors" i "editors". La resta d'usuaris en cara que tinguin compte no les poden veure.
Nosaltres et recomanem que per a tenir un espai privat per al professorat, els doneu d'alta al sistema i creeu un Nodes (xarxa privada) i no una pàgina. En cas de voler una pàgina, els usuaris que hagin d'accedir hauran de tenir rol "Editor".

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Com crear àrea provada per al professorat?

par MERCE RIBERA GORRIZ,
Hola Mònica,
Moltes gràcies. Però un Nodes seria un mena de fòrum, oi? A nosaltres ens interessa un espai que només pugui editar l'equip directiu i que contingui tota la informació i documents per a la tasca del professorat i per a remetre-hi el professorat nou. Ara ho tenim en Sites i volíem tenir-ho tot integrat. Podríeu si us plau recomanar-nos si és possible fer això amb Nodes?

Mercè
En réponse à MERCE RIBERA GORRIZ

Re: Com crear àrea provada per al professorat?

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mercè,
jo crec que un Nodes de Professorat seria el que voleu. No només és un fòrum, també té l'opció de gestor documental.

Ho podeu trobar explicat en aquest enllaç: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/nodes/caracteristiques
Al final de la pàgina parla en concret d'aquesta possibilitat.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Com crear àrea provada per al professorat?

par MERCE RIBERA GORRIZ,
Hola Mònica,

Moltes gràcies per l'enllaç. Ho mirem. Sabeu si és possible que del gestor documental en sigui administrador només l'equip directiu?

A reveure,
Mercè
En réponse à MERCE RIBERA GORRIZ

Re: Com crear àrea provada per al professorat?

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mercè,
podeu fer que l'administrador del Nodes sigui l'únic que pugi fitxers, en aquest cas, hauríeu de fer administrador a aquesta persona.

Fins ara,
Mònica