Sobre la Primera Plana i accés de profes

Sobre la Primera Plana i accés de profes

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 4
Hola sóc l'administrador de l'espai de l'escola i he observat que qualsevol professor pot entrar i modificar la Primera Plana. Què ha canviat? abans això no es podia fer.
Per altra banda si un curs està invisible pels alumnes, però hi és, resulta que el professor editor no pot accedir. Què passa?

http://agora.xtec.cat/esc-assis/moodle/

Moltes gràcies.

Agustí
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Sobre la Primera Plana i accés de profes

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Agustí,

Als paràmeters de la primera plana tenies establert que el rol per defecte fos el d'administrador. Pots comprovar que se t'hagin solucionat els dos problemes? Jo crec que tenen relació. Si et segueix passant algun dels dos avisa'ns i seguirem esbrinant!

Salut i sort!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Sobre la Primera Plana i accés de profes

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Gràcies Pau, jo ja vaig provar de fer diferents canvis en lo del rol i el problema es mantenia. Per tant el problema NO està solucionat. Observaràs (si entres com a administrador) que hi ha diferents cursos actius: Mates, Naturals, Educació física,...(en negreta) però no surten quan entres amb el rol de professor o d'alumne. Només apareixen els que estaven actius abans de l'actualització. Com a administrador sí que puc accedir però ni els alumnes ni els professors editors dels cursos ho poden fer, i estem en període d'inici d'inscripcions!
Espero la vostra ajuda

http://agora.xtec.cat/esc-assis/moodle/

Gràcies
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Sobre la Primera Plana i accés de profes

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Pau, lo de l'accés dels profes ja ho he arreglat, era un error meu. Encara mantinc el dubte sobre l'accés dels profes a la modificació de la Primera Plana del lloc.
Gràcies
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Sobre la Primera Plana i accés de profes

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Agustí,

Me n'alegro molt! Disculpa no haver-te pogut contestar abans però aquests dies he estat absent.

Salut i fins aviat!

Pau