JAVA

JAVA

per JAUME FUSTE ESCUDE -
Nombre de respostes: 4

Hola, he estat mirant el fòrum i ja veig per on va el tema, tot i així, llenço la pregunta.

Fa temps es van fer fer unes fotos dels espais del nostre centre a 360 graus (vegeu un exemple). Aquests funcionen amb JAVA i crec que no és possible hostatjar-los a NODES.

M'ho podeu confirmar? No n'estic del tot segur.

S'ha de fer en un lloc extern? (pot ser a google fotos o similar?)

Moltes gràcies

Jaume Fusté (Institut Miquel Tarradell)

En resposta a JAUME FUSTE ESCUDE

Re: JAVA

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jaume,
darrerament els iframe donen força problemes, hi ha molts llocs que no permeten ser incrustats. Hem fet la prova precisament amb la teva pàgina i ens ha funcionat. Si poses aquest codi a la pestanya "Text" d'un article o pàgina, podràs veure la imatge incrustada.

<iframe width="800" height="600" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="https://www.fotobarcelona360.com/vv/004/"></iframe>

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: JAVA

per JAUME FUSTE ESCUDE -
Hola, moltes gràcies per respondre tan ràpid. Potser no m'he explicat bé, les fotos en qüestió (estan fetes amb JAVA i hi ha tota una carpeta amb molts arxius) les volem incorporar dintre del NODES del centre, i no sabem si això és possible.
No volem fer un iframe, sinó "hostatjar" en el nostre nodes aquestes carpetes que incorporen arxius executables.

Moltes gràcies de nou
En resposta a JAUME FUSTE ESCUDE

Re: JAVA

per FRANCESC BUSQUETS BURGUERA -
Hola Jaume,

El WordPress admet només uns determinats tipus de fitxers a la mediateca.

La llista completa dels tipus admesos, que és molt extensa, es pot consultar aquí:
https://github.com/projectestac/agora_nodes/blob/9d863565445054c482a8a2ffad780ac95995de84/wp-includes/functions.php#L2700

Si el vostre visor 3D fa servir algun d'aquests tipus, el podreu pujar. El problema, però, serà el programa que executa la visualització: hauríeu de trobar alguna alternativa en JavaScript, ja que els applets Java fa temps que no es poden executar als navegadors web.

Tingues en compte també que la mediateca de Nodes té una capacitat limitada, i no està pensada com a magatzem de fitxers grans. El seu objectiu és emmagatzemar els documents i recursos multimèdia que s'utilitzen a les pàgines i articles de la web.