Peu: instagrams i fitxa del centre

Peu: instagrams i fitxa del centre

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Nombre de respostes: 7

Benvolgut tothom,

he posat dos comptes d'Instagram al peu del Nodes, car en tenim un per l'ESO i l'altre pels estudis postobligatoris., però no em queda ben configurat. Adjunto captura.Peu

De fet m'agradaria posar els dos Instagrams a l'esquerre, la fitxa del centre al mig i un RSS a la dreta. Però no sé com fer-ho.

Espero que tingueu a bé poder-me ajudar. Si suggeriu la disposició d'una manera més adient, ja direu.

Gràcies per avançat i sense més, rebre una cordial salutació.

En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Peu: instagrams i fitxa del centre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
hem posat els dos Instagrams a l'esquerra, el que no es pot es posar-los un a sota l'altre. Us quedarà configurar el Twitter que vulgueu en el quart giny.

Ja ens confirmareu si és això el que vulgueu.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Peu: instagrams i fitxa del centre

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, Mònica,

a poder ser m'agradaria que quedés simètricament distribuït o justificat, és a dir, la fitxa del centre al mig i un Instagram a cada costat, per exemple. El Twitter no en tenim.

Ja direu.

Moltes gràcies.
En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Peu: instagrams i fitxa del centre

per MONICA GRAU PRIETO -
Perdona, he confós RSS amb twitter.
Si teniu 3 ginys, només cal que elimineu el giny "Text" que teniu buit i ja us quedarà centrat. L'ordre també el podeu modificar directament des de l'apartat de ginys del peu. Proveu a veure si us funciona i sinó m'ho dius i ho faig jo.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Peu: instagrams i fitxa del centre

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, benvolguda Mònica,

ja he eliminat el giny de text. Ui! Ho sento, el vaig veure i no el vaig eliminar. Caram! Em sap greu.

La idea és que hi hagués els dos Instagrams i la RSS, però si no podem podar els 2 Instagrams un sota de l'altre, no puc posar la RSS, oi?

Em sap greu tantes molèsties!

Moltes gràcies per avançat,


Una salutació
En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Peu: instagrams i fitxa del centre

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
en comptes de fer servir els ginys d'enllaços educatius que estan pensats per posar-hi més d'una xarxa social, ho he canviat per un giny de text que es comporta igual i he pogut posar els dos instagrams junts. Val a dir que no queda perfecte, però crec que us pot servir.
Ja em dius i si no us sembla bé, ho tornem a deixar com estava.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Peu: instagrams i fitxa del centre

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Fantàstic, Mònica, moltíssimes gràcies.

Aquest fòrum funciona molt bé. Doneu un servei ràpid i pràctic, i sou molt amables.

Gràcies de nou!

Una salutació.