Menú usuaris > grups

Menú usuaris > grups

von VALENTI FERRER COMASOLIVAS -
Anzahl Antworten: 3

Al Moodle del meu centre em trobo que alguns usuaris i en alguns cursos (amb alguns usuaris els passa només en alguns cursos) no poden desplegar l'opció usuaris per tal de veure o crear grups al seu curs. Aquesta opció apareix al bloc d'administració del curs, en la barra lateral. En alguns casos (no tots) si que poden veure els grups entrant a través del menú d'accions superior (icona de l'engranatge) i anant a "Més..." > Usuaris.

I això em passa fins i tot amb professors que tenen el rol de gestor...


En la imatge es mostra un fragment del menú. En clicar sobre "Usuaris" no es desplega res. En altres cursos sí, i estic entrant com a Administrador!




Als Antwort auf VALENTI FERRER COMASOLIVAS

Re: Menú usuaris > grups

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Valentí,
la nostra recomanació és que el bloc Administració antic ja no es faci servir i es facin servir les eines d'engranatge dels cursos, activitats... on trobareu totes les opcions.
De totes maneres, si ens passeu l'enllaç a un curs on us passi, ho revisarem. Segurament hi ha algun codi HTML que està interferint d'alguna manera en la càrrega d'aquestes opcions.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Menú usuaris > grups

von VALENTI FERRER COMASOLIVAS -
Gràcies! aquest matí, trastejant una mica, m'he adonat que en un curs hi tenia dos blocs d'administració i que en esborrar-ne un l'altre funcionava bé i es deixava desplegar tot. Com que només ho he provat amb els meus usuaris ara demanaré a la gent que tenia problemes amb això a veure si ho tenen solucionat. De totes maneres, quan aquest matí una companya m'ha explicat que no podia accedir a configurar grups i agrupaments, ni amb l'engranatge ha aparegut l'opció de configurar els grups. Amb el seu usuari li he creat grups a partir de la sincronització de les cohorts, que tenen l'opció de crear un grup (i així ha funcionat).
Als Antwort auf VALENTI FERRER COMASOLIVAS

Re: Menú usuaris > grups

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Valentí,
es molt estrany. Si em passes el curs i el nom de la companya, podem mirar de veure on és el problema.

Fins ara,
Mònica