Problemas a l'Agora

Problemas a l'Agora

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Nombre de respostes: 11
Es veu que aquest matí hi ha problemes per entrar a l'espai Agora. Error: Database connection failed. It is possible that the database is overloaded or otherwise not running properly. The site administrator should also check that the database details have been correctly specified in config.php http://agora.xtec.cat/iesalcarras/moodle/
En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Problemas a l'Agora

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Es veu que ha estat un problema puntual. Ara tot torna a funcionar correctament.
En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Problemas a l'Agora

per MONTSERRAT GELIS BOSCH -

Hola!

Doncs jo si entro com a professor o alumne em funciona però si entro com administrador no em deixa fer res. Em posa "s'estan configurant les taules de mòduls" però no acaba perquè dóna errors i no em deixa seguir.

Montse

En resposta a MONTSERRAT GELIS BOSCH

Re: Problemas a l'Agora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Montse!
Ens pots indicar quina és l'adreça del vostre espai Moodle d'Àgora perquè puguem revisar on està el problema?
Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemas a l'Agora

per MONTSERRAT GELIS BOSCH -
En resposta a MONTSERRAT GELIS BOSCH

Re: Problemas a l'Agora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Montse!
Ja hem solucionat el problema i, per tant, ara, ja podeu accedir amb normalitat amb l'usuari/ària administrador/a.
Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Problemas a l'Agora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Daniel!
Efectivament, tal i com comentes, s'ha tractat d'un problema puntual que estem treballant perquè no es torni a repetir! De totes formes, gràcies per l'avís i disculpa les molèsties que aquest tall us hagi pogut ocasionar.
Una abraçada i bon dilluns!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemas a l'Agora

per FRANCISCO PEREZ GARCIA -

Continuen els problemes amb els moodle agora ies-pompeu-fabra-martorell. Vam tenir problemes ahir 13/9 i continuen avui 14/9/2010. No podem entrar, i quan ho aconseguim, no podem fer res.

http://agora.xtec.cat/ies-pompeu-fabra-martorell/moodle/

Gràcies per la vostra atenció.

Francesc Perez, administrador, IES Pompeu Fabra, Martorell

Error: Database connection failed.

It is possible that the database is overloaded or otherwise not running properly.

The site administrator should also check that the database details have been correctly specified in config.php

He pogut entrar una estona al voltant de les 11h i treballar bé uns minuts. El sistema s'ha recuperat?

En resposta a FRANCISCO PEREZ GARCIA

Re: Problemas a l'Agora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Francesc!
Gràcies per l'avís! Ens ho estem mirant amb l'equip d'Arquitectura tecnològica per intentar donar amb l'origen d'aquests problemes puntuals amb la connexió a la base de dades!
Disculpeu les molèsties que aquesta incidència us pugui ocasionar! Si veieu que persisteix i/o que va a més us preguem que ens ho comuniqueu, indicant si no ho heu fet ja, l'adreça del vostre espai Àgora.
Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemas a l'Agora

per Daniel Gomez Ortiz -

A la nostra escola passa el mateix.

http://agora.xtec.cat/colsagratcor/moodle/

Hi ha dies que funciona i dies que no.