Plugins per canviar la tipologia de font?

Re: Plugins per canviar la tipologia de font?

de MONICA GRAU PRIETO -
Número de respuestas: 2
Hola, Rafael,
l'editor dels articles ja disposa de diferents fonts:


Si no us apareix, aneu a Tauler | Configuració | TinyMCE Advanced | Paràgraf clàssic i arrossegueu de la llista de baix a l'editor de dalt les opcions que vulgueu. Un cop deseu, apareixeran als articles.


En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Plugins per canviar la tipologia de font?

de RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO -
Fa temps vaig escriure aquest dubte perquè volia intentar canviar el tipus de font per escriure en els articles. Em vau comentar que l'editor dels articles ja disposava de diferents fonts i les instruccions per incorporar les opcions en el mateix editor. El problema que em trobo és que després d'afegir els blocs en la barra de l'editor en l'apartat de l'Advanced Editor Tools, aquests blocs després no m'apareixen en l'editor ni dels articles ni de les pàgines. Us deixo captura de pantalla de l'Adavanced Editor Tools, i de l'editor perquè pogueu comparar...

En el seu moment us vaig fer la consulta quan estava a la meva anterior escola, però ara em trobo que amb el mateix problema a la meva nova escola, l'URL és: 

https://agora.xtec.cat/ceiplapalmera/

Moltes gràcies
Adjunto Captura de pantalla 2021-12-14 a las 10.56.54.png
Adjunto Captura de pantalla 2021-12-14 a las 11.01.58.png
En respuesta a RAFAEL TARJUELO DEL ALAMO

Re: Plugins per canviar la tipologia de font?

de ANTONI GINARD LLADO -

     Bona tarda,

Per veure la resta de barres has de fer clic a la icona per commutar la barra d'eines. També pots fer servir la drecera del teclat: Majúscules + Alt + Z.



Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora