Incrustrar pdf en article

Incrustrar pdf en article

per SANDRA GODIA TORRENTE -
Nombre de respostes: 6

Hola..

Estic intentant incrustar un pdf que tinc penjat al drive i és públic i no me'n surto.

És la revista escolar, la pàgina on està és agora.xtec.cat/ce-elsegre. Em podeu dir si es veu correctament tota la revista? Les 24 pàgines?

I l'altra pregunta és...m'agradaria que enlloc de veure's l'enllaç es pogués veure una fotografia.

Gràcies!

En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: Incrustrar pdf en article

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sandra,
ens pots passar l'enllaç directe? No acabo de trobar la revisat escolar al vostre Nodes.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Incrustrar pdf en article

per SANDRA GODIA TORRENTE -
https://agora.xtec.cat/ce-elsegre/portada/revista-escolar-curs-2019-2020/

Perdona tenia l'article en mode privat.

Gràcies!
En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: Incrustrar pdf en article

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sandra,
els fitxers del Drive sembla que no es poden incrustar ja que Google no ho permet per seguretat. En general, cal pujar aquests fitxers al propi Nodes, però en aquest cas, com que ocupa 40MB no és possible.
La nostra recomanació és que poseu una captura d'imatge del PDF i que en fer clic s'obri tot el PDF. Si no veieu clar com fer-ho, ens ho dieu i us ho fem nosaltres aquest primer cop.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Incrustrar pdf en article

per SANDRA GODIA TORRENTE -
Doncs si m'ho expliques ho podria fer jo mateixa...Al menys saber com fer-ho per a la propera vegada.
Gràcies!!!!
En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: Incrustrar pdf en article

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Sandra,

el que hauries de fer és una captura del PDF i inserir la imatge a l'article. Un cop inserida, posar-li l'enllaç cap al PDF del drive (punts 1, 2 i 3). Ho pots veure de forma més gràfica en aquesta captura de pantalla.


De totes maneres, t'ho he deixat fet a l'article que ens vas passar: https://agora.xtec.cat/ce-elsegre/portada/revista-escolar-curs-2019-2020/

Fins ara,

Mònica