Activació plugging

Activació plugging

per MIREIA GENOVART RELAT -
Nombre de respostes: 6

Bon dia, 

Sóc la coordinadora TAC de l'escola Joan Maragall de Vilanova del Camí. 

Estic realitzant el seminari de la XTCD i, per tal de dur a terme una tasca d'aquest curs, necessitaria activar el plugging corresponent a l'ús de contingut h5p. Els referents del seminari m'han comentat que per solucionar-ho m'he de posar en contacte amb vosaltres a través d'aquest fòrum. 

L'URL de l'escola és: https://agora.xtec.cat/esc-jmaragall/

Gràcies per endavant.

Mireia. 

En resposta a MIREIA GENOVART RELAT

Re: Activació plugging

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mireia,
l'H5P està activat a tots els Nodes. No cal fer cap procés addicional. Si accedeixes al Tauler, a la barra lateral esquerra, el trobaràs al final de tot, sota l'apartat "Configuració".

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Activació plugging

per MIREIA GENOVART RELAT -
Bon dia Mònica,
Quan accedeixo a aquest punt que em dius, em surt un requadre blau on diu que no hi ha cap tipus de contingut instal·lat. T'adjunto una imatge perquè ho puguis veure. Tal i com et vaig comentar, el referent del XTCD em va recomanar que em posés en contacte amb vosaltres al veure aquest missatge ja que a la resta de companys al clicar aquí se'ls obre un desplegable amb totes les opcions.

Atentament,

Mireia.
Fitxer adjunt Captura de pantalla 2021-01-22 a las 12.25.46.png
En resposta a MIREIA GENOVART RELAT

Re: Activació plugging

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mireia,
podeu tornar a provar ara? Faltava acceptar un permís que potser a vosaltres no us ha aparegut.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Activació plugging

per MIREIA GENOVART RELAT -
Hola Mònica,

A nosaltres no ens apareixia l'acceptació de cap permís. Havent-nos fet això ha canviat el missatge però encara no em surt cap llistat per tal de poder començar a crear contingut nou tal i com em van ensenyar al seminari. T'adjunto una imatge del que em surt ara.

Atentament,

Mireia.
Fitxer adjunt Captura de pantalla 2021-01-25 a las 13.50.59.png
En resposta a MIREIA GENOVART RELAT

Re: Activació plugging

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mireia,
haureu d'accedir amb l'usuari "admin" per instal·lar els tipus d'activitats. Un cop instal·lades, quan accediu amb un usuari "editor" ja veureu els tipus d'activitat per començar-ne a crear.

Fins ara,
Mònica