Els alumnes inscrits al curs NO es veuen a les Qualificacions

Els alumnes inscrits al curs NO es veuen a les Qualificacions

per FRANCESC XAVIER SERRA BESALU -
Nombre de respostes: 3
He reiniciat els meus cursos i els alumnes s'hi estan inscrivint i comencen a enviar treballs.
Resulta que tot i que els veig com a participants, a "Qualificacions" no surten els noms, o - en algun cas - surt un nom d'un altre curs de l'any passat i No l' "alumne visrtual" que he inscrit per fer proves...
He imprès algunes pantalles, i ho poden veure a: http://dl.dropbox.com/u/5691137/tmp/problemes%20moodle%20xavier%20serra%20100912.pdf
Gràcies!
Xavier.
En resposta a FRANCESC XAVIER SERRA BESALU

Re: Els alumnes inscrits al curs NO es veuen a les Qualificacions

per FRANCESC XAVIER SERRA BESALU -
Completo la informació: he fet una còpia del curs i n'he creat un de nou de prova, important l'estructura sense alumnes.
Hi he inscrit una "alumna imaginària" i ha tornat a fer coses estranyes: l'alumna no aconsegueix inscriure-s'hi i treballar-hi, i a qualificacions SÍ que se la veu.
Estic desconcertat.
En resposta a FRANCESC XAVIER SERRA BESALU

Re: Els alumnes inscrits al curs NO es veuen a les Qualificacions

per FRANCESC XAVIER SERRA BESALU -
ATENCIÓ!: a LES 17:52 d'ara mateix, sembla que ja funciona.
No entenc per què, ja que les imatges del documnt adjunt a l'incii i el que he contratat amb altres persones donava a enetendre una incoherència entre les dades d'alumne si Qualificacions...
Misterios de la informàtica!!!
Faig un últim control i envio aquesta excusa !!! (a veure...).

Només queden algunjs detalls...
Per si a algú més li ha passat...
En resposta a FRANCESC XAVIER SERRA BESALU

Re: Els alumnes inscrits al curs NO es veuen a les Qualificacions

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola!!!

M'ha encantat veure com els misteris de la informàtica es ressolen sols. Espero que no tinguis cap problema més i moltes gràcies per explicar-nos la teva experiència al fòrum!

Saltut i bon inici de curs!

Pau