Barra lateral esquerra

Barra lateral esquerra

von LAURA SELLARES CROUS -
Anzahl Antworten: 4

Bona tarda,

Des de quin lloc de l'administració del curs puc triar que a la barra lateral esquerra m'apareixin els diferents temes?

Adjunto imatge del que faig referència.


Gràcies i bon inici del 2n trimestre!

Laura 

Als Antwort auf LAURA SELLARES CROUS

Re: Barra lateral esquerra

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laura,
no hi ha cap paràmetre per mostrar o ocultar els temes dels cursos a la barra esquerra, surten per defecte. Si no us surt en fer clic al botó per desplegar la barra, potser el problema és un altre. Si ens passeu l'enllaç a un curs, ho podem revisar.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Barra lateral esquerra

von TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -
Hola,
a nosaltres la barra esquerra ens va desaparèixer a l'actualitzar la versió a l'estiu. Ara tenim la barra a la dreta. Tampoc ens surten els temes com diu el comentari original i també els voldríem tenir.
Tampoc puc anar d'un curs a l'altre, cada cop he d'anar a inici i tornar a seleccionar , per exemple matemàtiques, i buscar el curs que vull.
Abans a la barra de l'esquerra tenia els meus cursos i podia passar de l'un a l'altre sense cap problema o be per la barra de situació superior, però ara està en gris i només em permet tornar a inici
Em podeu dir com ho he de fer???
L'adreça és: https://educaciodigital.cat/iespviana/moodle/
Anhang barra lateral.png
Als Antwort auf TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: Barra lateral esquerra

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Teresa,
a la nova versió, el menú de l'esquerra es plega i desplega per tal de guanyar espai de pantalla fent clic al botó de la part superior esquerra.


Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Barra lateral esquerra

von TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -
Merci, no havia vist aquest petit detall. Ara ja veig moltes de les opcions que no trobava... i no havia tingut temps per explorar...