Imatges no guardades a qüestionari amb resposta 'Editor HTML amb selector de fitxers'

Imatges no guardades a qüestionari amb resposta 'Editor HTML amb selector de fitxers'

by LAIA ISERN TORRENT -
Number of replies: 4

En un qüestionari amb una pregunta de tipus 'pregunta de resposta oberta' amb format de resposta 'Editor HTML amb selector de fitxers' m'he trobat que moltes respostes em surten en blanc, quan vaig veure que molts alumnes sí que contestaven. 

El problema diria que és que m'havien d'entregar captures de pantalla i molts d'ells en comptes de carregar les imatges feien una captura de pantalla (imprimir pantalla) i l'enganxaven directament amb CTRL+V, sense carregar la imatge. 

Quan he anat a corregir la pregunta he vist que les respostes surten en blanc. Hi ha alguna possibilitat de recuperar aquestes imatges?

https://educaciodigital.cat/iesrafaelcampalans/moodle/mod/quiz/report.php?id=324121&mode=grading&slot=1&qid=32145&grade=manuallygraded

In reply to LAIA ISERN TORRENT

Re: Imatges no guardades a qüestionari amb resposta 'Editor HTML amb selector de fitxers'

by ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Laia,

Hem revisat el funcionament de les preguntes de resposta oberta i hem vist que el Moodle, com bé dius, esborra les imatges incrustades (enganxades via CTRL+V) en el moment en que l'alumne tramet la resposta.

Des del Moodle no es poden recuperar aquestes imatges però hem vist que les dades encara existeixen en una taula del Moodle. Podem mirar de recuperar aquestes respostes, però és una operació que haurem de fer manualment i us passaríem en fitxers a banda (fora del Moodle). Per fer aquesta recuperació, ens hauries de concretar les respostes que vols recuperar, ja que la taula és molt gran.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

In reply to ANTONI GINARD LLADO

Re: Imatges no guardades a qüestionari amb resposta 'Editor HTML amb selector de fitxers'

by LAIA ISERN TORRENT -
Si m'ho podeu recuperar m'aniria molt i molt bé.

Són 2 preguntes de qüestionaris diferents:

M'interessen les respostes de tots els alumnes, excepte aquells que no han incrustat (que són la minoria).

Moltíssimes gràcies!!!

Laia
In reply to LAIA ISERN TORRENT

Re: Imatges no guardades a qüestionari amb resposta 'Editor HTML amb selector de fitxers'

by ANTONI GINARD LLADO -
    Hola Laia,

T'he enviat per correu electrònic un fitxer amb les imatges que hem pogut recuperar dels dos qüestionaris. Són documents HTML que hauries d'obrir amb un navegador. En cas que una imatge no es vegi bé, fes-hi clic amb el botó dret i ves a visualitzar la imatge.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
In reply to ANTONI GINARD LLADO

Re: Imatges no guardades a qüestionari amb resposta 'Editor HTML amb selector de fitxers'

by LAIA ISERN TORRENT -
Genial!! Moltíssimes gràcies!!