Bona tarda Antoni,
Gràcies per arreglar-nos l'errada, no sé perquè falta una escala, de fet quan les has crerat ja no pots esborrar-les. L'escala que estem utilitzant és Grau d'assoliment de les competències, però aix`o ja ho anirem canviant on no estigui bé. Som conscient dels outcomes i de les competències, també sabem que els tenim els dos activats. El que demanem és si és posssible, que en puntuar la competència a partir de per exemple:
Aquest grau d'assoliment estigui recollit pel qualificador, ara no ho està. És com si per una banda poguessis assignar competències des del qualificador (és el que nosaltres hem estan fent...) i de l'altra poguessis carregar el marc de competències també les tenim però no estan relacionades. Quan puntuem per una banda no s'actualitza a l'altra.
Estem mirant de relacionar competències amb activitats i ens sorprèn que a una activitat li puguis assignar competències des de 2 llocs diferents, des del qualificador o del marc de competències. Si li assignes del qualificador, les competències surten darrera l'activitat. Si li assignes des del marc competencial, estan assignades al curs però no apareixen al qualificador, per veure el resultat has d'anar al competency breakdown.
Fins ara al Viladomat, cada curs de moodle té al quaificador una categoria dintre de la qual posem les competències que hem relacionat amb el curs, podeu veureu a qualsevol curs
SA 103 d'aquesta manera aquestes competències són avaluades pel professorat i la nota queda recollida i i forma part del grua d'assoliment global del curs.
Mirant de treballar amb els plans d'aprenentatge per als PI he vist aquesta duplicitat en les competències, fet que pot provocar confusió entre el professorat.
La meva pregunta és si és possible unificar competències i marcs competencials, no estic parlant de desactivar res, ja que de no poder-se unificar, continuarem utilitzant les competències com ara, i utilitzarem els marcs competencials per als plans d'aprenentatge.
Moltes gràcies