Administradors

Administradors

de MARIONA CARRERAS RAURELL -
Número de respuestas: 2

Hola , 

A la meva escola entra un nou director que s'haurà de donar d'alta com administrador de moodle. Entenc que  això ho ha de fer el director sortint, i que jo com administradora de Moodle no puc fer-ho. Si no és així, sisplau digueu-me com.

Gràcies

En respuesta a MARIONA CARRERAS RAURELL

Re: Administradors

de ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Mariona,

Els centres només disposeu d'un usuari amb permís d'administració: l'admin. El motiu és que aquest nivell d'accés no és necessari ni recomanable per a l'ús quotidià, ja que si algú no autoritzat aconsegueix la seva contrasenya pot fer una trencadissa molt gran. Recomanem no usar aquest usuari excepte quan s'hagi de fer alguna tasca específica que requereixi aquest nivell d'accés.

La contrasenya d'admin l'hauria de conèixer un grup tan reduït de persones com sigui possible. En el vostre cas, probablement el director nou haurà de tenir aquesta contrasenya. Dependrà de quines tasques hagi de dur a terme. Aprofito per comentar que si es fa un traspàs de responsabilitats entre persones, convindria canviar la contrasenya d'aquest usuari de manera que el director sortint no conegui la nova contrasenya.

Per fer la gestió transversal de tots els cursos la via recomanada és assignar el rol global de Gestor a les persones que han de fer aquesta tasca. Això ho comento perquè, segons quines coses hagi de fer el director nou, és possible que amb l'assignació del rol global de gestor ja en tingui suficient. Dependrà de com us organitzeu al centre.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora