Desaparició de categoria i els seus cursos

Desaparició de categoria i els seus cursos

per GEMMA SOLER ROIG -
Nombre de respostes: 10

Va arribar un avís d'ocupació d'espai, però encara no havíem fet cap acció i avui entre 4  o 5 de la tarda ha desaparegut la categoria de COMPETIC i els seus cursos. 

Hem obert incidència al SAU. 

El nostre Moodle és https://educaciodigital.cat/cfabergueda/moodle/?lang=ca

En resposta a GEMMA SOLER ROIG

Re: Desaparició de categoria i els seus cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Gemma,
les categories esborrades s'han fet amb l'usuari administrador del Moodle si s'han esborrat 8 categories en aquestes hores:

15/12/2020 23:11
15/12/2020 22:42
15/12/2020 22:34
15/12/2020 17:03
15/12/2020 16:34
15/12/2020 16:28
15/12/2020 16:17
15/12/2020 16:13

Si no les heu esborrat vosaltres canvieu de seguida la contrasenya de l'administrador del Moodle.
Ara de moment, mirarem de recuperar de la paperera aquests cursos.

Us anem informant.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Desaparició de categoria i els seus cursos

per GEMMA SOLER ROIG -
Hola Monica,
Les de la nit ho va fer professora després d'haver fet còpies de seguretat per veure com funcionava.
Les de la tarda són les que ens preocupen, ja que cap del professorat que té l'usuari admin reconeix haver fet res.
De moment canviarem la contrasenya,
Moltes gràcies per la vostra ajuda
En resposta a GEMMA SOLER ROIG

Re: Desaparició de categoria i els seus cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Gemma,
llavors només cal recuperar els cursos esborrats durant la tarda.
No us podem donar una previsió de temps de resolució, però iniciem els tràmits per recuperar una còpia de seguretat del vostre Moodle.
Us mantindrem informats.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Desaparició de categoria i els seus cursos

per Alba Noguera -
Bona nit Mònica! Els cursos contenen molta informació, materials, notes, activitats, seria fonamental poder recuperar aquests cursos ja que ahir a la tarda ja no hi vaig poder accedir, perquè em vaig trobar que estaven eliminats. Tal com dius caldria recuperar els 5 cursos de la tarda, els de la nit sí que els vaig eliminar jo mateixa amb prèvia còpia de seguretat, per tal de generar espai al moodle i no han de ser restaurats ja que ja disposo d'una còpia de tots ells. Moltes gràcies!
En resposta a Alba Noguera

Re: Desaparició de categoria i els seus cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Alba,
hem iniciat el procés, en quant tinguem l'entorn recuperat us avisarem per correu electrònic.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Desaparició de categoria i els seus cursos

per Alba Noguera -
Moltes gràcies Mònica per la tasca que heu fet! Heu pogut recuperar tots els cursos intactes, de veritat moltíssimes gràcies. El primer que he fet ha sigut crear còpies de seguretat i guardar-les a l'ordinador, per no tornar a tenir l'ensurt quan dimarts vaig veure que els cursos havien estat eliminats.
De veritat, moltes gràcies!
Alba