afegir activitats interactives H5P

afegir activitats interactives H5P

by MARIA DOLORS FARRAN PUIG -
Number of replies: 12

Hola,

En les meves aules virtuals a l'EOI de Lleida voldria afegir activitats interactives amb H5P però no veig com activar-ho. He vist tutorials i hi ha funcions que jo no tinc disponibles com afegir un video de you tube o crear un omplir blancs, etc. Tinc perfil de administrador perquè sóc la única en el meu centre. Em podeu donar un cop de ma, si us plau? Gràcies. 

M.Dolors Farran

In reply to MARIA DOLORS FARRAN PUIG

Re: afegir activitats interactives H5P

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola M. Dolors,
hauries d'accedir amb l'usuari "admin" i des de qualsevol curs crear una activitat H5P i actualitzar els tipus d'activitats i instal·lar els que faltin.
Per actualitzar, anar a "Details" i després fer clic a "Update".
Per instal·lar, fer clic a "Get".

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: afegir activitats interactives H5P

by MARIA DOLORS FARRAN PUIG -
Pels videos interactius això és el que em surt un cop triada la activitat. Selecciono "details"  and "use" però no em deixa ni pujar ni incrustar cap video de you tube. Entenc que hauria d'aparèixer on hi ha l'adreça entre "Corchetes"screenshot
Quan el que vull fer és un text per omplir buits. Em trobo que omplo ets quadres de text amb les paraules entre asteriscs i el que em surt al guardar-lo és això títol i res més:
text amb forats
In reply to MARIA DOLORS FARRAN PUIG

Re: afegir activitats interactives H5P

by MARIA DOLORS FARRAN PUIG -
He anat mirant els posts sobre H5P per si algú tenia un problema semblant. Podria ser una sol.lució desintal.lar l'H5P i tornar a instal.lar- lo pel meu centre? Entenc que això ho hauries de fer tu, oi?
Gràcies,
M. Dolors
In reply to MARIA DOLORS FARRAN PUIG

Re: afegir activitats interactives H5P

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola M. Dolors,
efectivament això hem fet, primer hem hagut de revisar que realment el funcionament era incorrecte i que no teníeu gaires activitats.
Ja pots tornar a provar.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: afegir activitats interactives H5P

by MARIA DOLORS FARRAN PUIG -
Ahhhh, vet aquí que al cap d'una estona ja m'ha funcionat, sense saber com, ha aparegut i he pogut fer una explotació d'un video. Hi he estat "patullant" força estona. Moltes gràcies!
In reply to MARIA DOLORS FARRAN PUIG

Re: afegir activitats interactives H5P

by EDUARD PEREZ MONFORT -
Benvolguts,
En primer lloc desitjar-vos un molt bon any 2021. Lliures de virus de tota mena!

En el Moodle del nostre institut passa el mateix que li ha passat a la Maria Dolors. Ho he mirat de solucionar però no ho he trobat.
Hi ha diversos professors que han creat activitats H5P i no funcionen. Ens passa el mateix, no s'activen els exercicis.
Si li puguessiu fer una ullada.
Els nostre Moodle és: https://educaciodigital.cat/iescastellarnau-sabadell/moodle/
Algunes d'aquestes activitats estan en el curs del CFGM de Carrosseria-M5, en el tema 7: https://educaciodigital.cat/iescastellarnau-sabadell/moodle/course/view.php?id=4563
Moltes gràcies.
Salutacions.
Eduard Pérez Monfort
In reply to EDUARD PEREZ MONFORT

Re: afegir activitats interactives H5P

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eduard,
hem revisat el problema i efectivament és el mateix.
Per tal de resoldre-ho, hem de desinstal·lar-vos el plugin i tornar-lo a instal·lar, però ens cal el vostre permís ja que les activitats creades es perdran. Suposo que no és problema ja que no funcionen. Restem a l'espera de la vostra confirmació abans de fer-ho.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: afegir activitats interactives H5P

by EDUARD PEREZ MONFORT -
Moltes gràcies Mònica,
Ja ho podeu fer per tal que funcioni i així ho podrem fer servir.
Estem en contacte.
Eduard
In reply to EDUARD PEREZ MONFORT

Re: afegir activitats interactives H5P

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eduard,
ja ho teniu resolt.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: afegir activitats interactives H5P

by EDUARD PEREZ MONFORT -
Moltes gràcies Mònica,
Ja ho he provat amb un tipus d'aquestes activitats hi ha anat bé.
Ara ho faig saber als professors per tal que ho comencin a fer servir.
Salut i a cuidar-se.
Eduard
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: afegir activitats interactives H5P

by JOSEP MARIA BERTRANS COSTA -
Bon dia Mònica

Em sembla que al meu Institut tenim el mateix problema. L'altra dia vam fer unes proves seguint un curs de Cultura Digital i les activitats H5P no es carreguen.
Al curs GIRAGONSA - Tec-TIC 4ESO hi ha unes proves en el Tema Instal·lacions de l'habitatge
https://educaciodigital.cat/instaradell/moodle/course/view.php?id=364

Moltes gràcies
In reply to JOSEP MARIA BERTRANS COSTA

Re: afegir activitats interactives H5P

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep Maria,
ja ho teniu resolt.

Fins ara,
Mònica