Menu nodes desaparegut

Menu nodes desaparegut

von JOSEP FRANCH PICO -
Anzahl Antworten: 7

Bon dia.

Primer que tot he de dir que són nou el maneig de Nodes. De fa uns dies estic treballant en crear una pàgina en articles per la biblioteca de l’institut. Vaig crear un carrusel perquè vull introduir fotografies a la capçalera de la biblioteca. Desprès de fer això, vaig veure que al fer clicar la icona de menu de la capçalera de la pàgina principal no actuava. No s’obri el llistat de les diferents pàgines creades.

Adjunto una fotografia per si queda més clar el problema.
Perdoneu si e meu llenguatge i paraules no són les correctes, adients o utilitzades en el Nodes.


Gràcies per tot.


Menu bloquejat



Als Antwort auf JOSEP FRANCH PICO

Re: Menu nodes desaparegut

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
són correctíssimes, t'hem entès perfectament.
SI vas a "Personalitza" i fas clic a menús apareixeran tots els menús que hi ha al Nodes. Perquè es mostri el menú cal entrar al que vulguis que aparegui, marcar l'opció "Menú principal" i fer clic a Publica:



De moment hem deixat activat el menú que apareix a la imatge, si no és aquest ja el canviareu vosaltres.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Menu nodes desaparegut

von JOSEP FRANCH PICO -
Bon dia Mònica.

Ahir vaig llegir la informació al correu i quan entrar al Nodes ja funcionava correctament. Vaig pensar que ho havia modificat el responsable/tècnic informàtic del centre.
Avui ho llegeixo bé aquí, i pel que entenc ho heu activat/arreglat vosaltres?

Ara a seguir treballant amb el Nodes i haver si em puc formar amb algun curs o tutorials. M'aconselles algun?

Moltes gràcies per tot.
Als Antwort auf JOSEP FRANCH PICO

Re: Menu nodes desaparegut

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
sí, ho vaig arreglar jo!

Pel que fa a cursos i tutorials, pots trobar a la portada d'aquest fòrum, dos blocs amb documentació de suport:

A banda, hi ha un curs telemàtic de formació en administració de Nodes, però no se si pel segon torn es fa. En qualsevol cas, els materials són en obert i els pots trobar aquí: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/index

A més, al portal d'informació de Nodes també pots trobar moltes coses: https://agora.xtec.cat/nodes.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Menu nodes desaparegut

von JOSEP FRANCH PICO -
Hola Mònica.

Moltes gràcies per arreglar-ho.
Segueixo editant el Nodes del centre.
Gràcies per la informació dels cursos, tutorials i altres.

Salutacions.
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Menu nodes desaparegut

von JOSEP FRANCH PICO -
Hola Mònica.

Per cert, que he fet mal per a pase això de desapareixer el menú?

Gràcies.
Als Antwort auf JOSEP FRANCH PICO

Re: Menu nodes desaparegut

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
doncs segurament vas desmarcar l'opció, no ho podem saber de forma segura.

Fins ara,
Mònica