Problemes en Restaurar curs a Agora

Problemes en Restaurar curs a Agora

per Rodolfo Clotet Garcia -
Nombre de respostes: 3
Resulta que en restaurar el curs al moodle(àgora) em queda gravat el fitxer comprimit però alhora de restaurar no em deixa tirar endavant. Ahir vaig avançar una mica i crec que em deia que les dades no eren coïncidents amb un ip de l'administrador o que no ho havia fer des de l'administrador. Total que em dono d'alta esperant un missatge i no em va arribar res de res.


El problema és aquest

some problems were detected when checking user data (trying to restore usen "admin"from backup fille will cause conflict
an error as ocurred and the restore could not be completed
Què no faig bé????Quin és o són els problemes? No he entès que cla fer ...algú del fòrum s'ha trobat amb el mateix problema però no he entès que cal fer per solucionar-ho.
En resposta a Rodolfo Clotet Garcia

Re: Problemes en Restaurar curs a Agora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Rodolfo!
El problema sembla que és degut a que la còpia de seguretat inclou l'usuari/ària admin i el missatge d'error indica que això pot causar problemes. Per tant, el que hauries de fer és treure l'usuari/ària admin del curs que vols traslladar (al lloc original) i tornar a fer la còpia de seguretat. Si tot i així els problemes persisteixen ja ens avisaràs, indicant l'enllaç del vostre espai Àgora així com la ubicació del fitxer que intentes restaurar, per si podem fer alguna cosa.
Una abraçada i bon començament de setmana!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en Restaurar curs a Agora

per Manel Rafel Marin Torrent -
Hola tot i que he tret l'usuari administrador a la còpia de seguretat segueixo tenint aquest problema, m'ho podeu mirar si us plau? Sóc de la SES de Dosrius i un exemple de curs que em passa això és backup-101ncc-20101017-2246.zip. Si detecteu l'error que faig m'ho podeu dir si us plau?
Gràcies,
Manel