Mitjana amb elements d'accés restringits

Mitjana amb elements d'accés restringits

von SALVADOR CARDONA PERIS -
Anzahl Antworten: 3

Bon dia,

A les qualificacions d'un curs tinc diverses activitats 12 dintre d'una categoria "Activitats".


No tots els alumnes han de realitzar les mateixes activitats. Tot atenent la diversitat a "Restriccions d'accés" de cada activitat l'assigno als alumnes que em convé. Així per exemple, un determinat alumne ha realitzat aquestes.


La nota mitjana (3,23) no és la que li pertocaria. Sembla que ha sumat aquestes 4 notes i les ha dividit per 12. Què faig malament?

A Arranjaments --> Paràmetres de les qualificacions del curs, ja tinc activada l'opció: "Mostra els totals excloent els elements ocults", a Informe resum i Informe d'usuari.


Als Antwort auf SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Mitjana amb elements d'accés restringits

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Salvador,
perquè no comptin les activitats buides, hauries d'editar la categoria de qualificació, en el teu cas "Tema 2" i marcar l'opció següent:

D'aquesta manera, no té en compte els elements buits a l'hora de fer la mitjana, és a dir, si només 2 tenen nota, divideix entre 2 i no entre el total d'elements.

Fins ara,
Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Mitjana amb elements d'accés restringits

von SALVADOR CARDONA PERIS -
Hola,

D'acord, però llavors si un alumne té assignada una activitat i no la realitza ... aquesta nota no computarà com a 0, a no ser que forci jo un 0 manualment.
M'aniria bé diferenciar el cas d'activitat amb qualificació buida perquè està restringit l'accés i qualificació buida perquè l'alumne no l'ha realitzat.

O potser hi ha l'opció de 0 automàtic si un alumne no ha realitzat una activitat dintre del termini establert?

Gràcies.
Als Antwort auf SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Mitjana amb elements d'accés restringits

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Salvador,
efectivament, en aquest cas caldrà que afegeixis el 0 manualment. No conec cap forma de fer-ho automàtic i que després es pugui diferenciar a l'hora de fer els càlculs.

Fins ara,
Mònica