[RESOLT] Ponderacions

Re: Ponderacions

de MONICA GRAU PRIETO -
Número de respuestas: 10
Hola, Dinana,
potser és un problema de configuració. Aneu a Administració del lloc | Qualificacions | Paràmetres de la categoria de qualificació i comproveu que teniu triada l'opció "Mitjana ponderada de les qualificacions". Un cop triada, us hauria d'aparèixer al qualificador dels cursos.



Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

de DIANA BANDA ÑACO -
Hola Mònica, fins avui no m'hi he posat. He fet el canvi que m'has indicat però no m'apareix encara.
La ponderació hauria de sortir entre el nom i la Qualificació màxima. Aviam si trobem una altra possible solució.


Adjunto ponderació.jpg
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

de DIANA BANDA ÑACO -

Ara si! Potser havia de passar una estona, però ara sí que ho puc canviar. Ara veiem la ponderació.


Adjunto ponderació 2.jpg
En respuesta a DIANA BANDA ÑACO

Re: Ponderacions

de MONICA GRAU PRIETO -
Prefecte!
no em sona que no sigui immediat, potser no s'havia desat bé... o potser havies triat la "mitjana ponderada simple" que no mostra aquesta columna.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

de DIANA BANDA ÑACO -
Ho tinc ben seleccionat, abans no, però. El que veig que passa és que al curs de prova que hem fet i en el qual no es veia les ponderacions continua sense veure's però sí que es veu al curs de Medi social.
Gràcies
En respuesta a DIANA BANDA ÑACO

Re: Ponderacions

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Diana,
ens pots passar el de proves i ho reviso? Així resolem el misteri.
Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

de DIANA BANDA ÑACO -

Bones Mònica ,t'envio una imatge del que em surt a l'altre curs que tenim obert per a fer el curs de moodle del claustre. El curs és Curs inicial moodle.

Si vols revisar el nostre moodle digue'm quina informació t'he de donar.

Gràcies.



Adjunto proves.jpg
En respuesta a DIANA BANDA ÑACO

Re: Ponderacions

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Diana,
només necessito l'enllaç al curs, nosaltres ja tenim un usuari per poder accedir-hi quan sol·liciteu suport.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

de DIANA BANDA ÑACO -

Aquí t'envio l'enllaç doncs.

https://educaciodigital.cat/zerserrallarga/moodle/course/view.php?id=303&section=1

Moltes gràcies Mònica!


Salutacions


Diana

En respuesta a DIANA BANDA ÑACO

Re: Ponderacions

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Diana,
ja veig el que passava, havíeu forçat el mètode de qualificació als paràmetres generals (casella imposa marcada), i el sistema no deixava modificar res. Ho hem desmarcat i ara ja funciona correctament.



Fins ara,
Mònica