[RESOLT] Ponderacions

Re: Ponderacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Nombre de respostes: 10
Hola, Dinana,
potser és un problema de configuració. Aneu a Administració del lloc | Qualificacions | Paràmetres de la categoria de qualificació i comproveu que teniu triada l'opció "Mitjana ponderada de les qualificacions". Un cop triada, us hauria d'aparèixer al qualificador dels cursos.



Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

per DIANA BANDA ÑACO -
Hola Mònica, fins avui no m'hi he posat. He fet el canvi que m'has indicat però no m'apareix encara.
La ponderació hauria de sortir entre el nom i la Qualificació màxima. Aviam si trobem una altra possible solució.


Fitxer adjunt ponderació.jpg
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

per DIANA BANDA ÑACO -

Ara si! Potser havia de passar una estona, però ara sí que ho puc canviar. Ara veiem la ponderació.


Fitxer adjunt ponderació 2.jpg
En resposta a DIANA BANDA ÑACO

Re: Ponderacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Prefecte!
no em sona que no sigui immediat, potser no s'havia desat bé... o potser havies triat la "mitjana ponderada simple" que no mostra aquesta columna.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

per DIANA BANDA ÑACO -
Ho tinc ben seleccionat, abans no, però. El que veig que passa és que al curs de prova que hem fet i en el qual no es veia les ponderacions continua sense veure's però sí que es veu al curs de Medi social.
Gràcies
En resposta a DIANA BANDA ÑACO

Re: Ponderacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Diana,
ens pots passar el de proves i ho reviso? Així resolem el misteri.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

per DIANA BANDA ÑACO -

Bones Mònica ,t'envio una imatge del que em surt a l'altre curs que tenim obert per a fer el curs de moodle del claustre. El curs és Curs inicial moodle.

Si vols revisar el nostre moodle digue'm quina informació t'he de donar.

Gràcies.



Fitxer adjunt proves.jpg
En resposta a DIANA BANDA ÑACO

Re: Ponderacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Diana,
només necessito l'enllaç al curs, nosaltres ja tenim un usuari per poder accedir-hi quan sol·liciteu suport.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ponderacions

per DIANA BANDA ÑACO -

Aquí t'envio l'enllaç doncs.

https://educaciodigital.cat/zerserrallarga/moodle/course/view.php?id=303&section=1

Moltes gràcies Mònica!


Salutacions


Diana

En resposta a DIANA BANDA ÑACO

Re: Ponderacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Diana,
ja veig el que passava, havíeu forçat el mètode de qualificació als paràmetres generals (casella imposa marcada), i el sistema no deixava modificar res. Ho hem desmarcat i ara ja funciona correctament.



Fins ara,
Mònica