Hola, Gerard,
miro de respondre't entre línies:
El primer dubte que tinc és si ja tinc un trimestre amb l'estructura guardada (copia de seguretat feta) i vull fer la mateixa estructura del 2n trimestre (simplement el que hauré de fer es canviar les dates de les setmanes), com ho he de fer? Degut a que si s'importa damunt el 1r trimestre, aquest desapareix i de moment encara el necessitem actiu per l'alumnat. Es podria fer com a pàgina 1 el primer trimestre i com a pàgina 2 el segon trimestre? O per altra banda, caldria crear un nou curs per fer el 2n trimestre?
Veient els cursos que teniu, que són prou llargs, tens dues opcions:
- Restaurar com a curs nou, d'aquesta manera tindries un curs per a cadascun dels trimestres.
- Crear temes butis, tants com necessitis i moure'ls al davant de tot, d'aquesta manera, la importació no se't solaparia amb els temes que ja tens. Els temes del primer trimestre, els podries amagar per no atabalar tant a l'alumnat amb un curs molt llarg.
El segon dubte que exposo és quin és el motiu que quan importes les activitats, en aquest cas, l'entrega de tasques que té assignada una icona (dibuix), no s'importa correctament i queda amb l'icona de base (quadrat blau amb llapis), aleshores, has de tornar anar a assignar icona per icona el dibuix, això fa que hagis de perdre força temps. Hi hauria alguna possibilitat d'agilitzar-ho?
Hem pogut reproduir el problema. Prenem nota per tal de revisar si és un mal funcionament del format de curs senzill o bé és com hauria de funcionar. De moment, però, per resoldre-ho hauràs d'anar activitat per activitat.
El tercer dubte és que quan els docents que tenim incorporat el correu, tenim actives les notificacions ja que ens va bé quan un alumne o alumna ens envia una tasca, nosaltres ho visualitzem. Hi hauria alguna possibilitat igual que es fa amb els fòrums d'agrupar aquestes notificacions ja que si no rebem un munt de correus electrònics cada dia. Està pensat o encara no existeix aquesta opció?
Això sí que té solució. Cal que aneu al vostre perfil (cada persona) i a les preferències del fòrum trieu l'opció resum. D'aquesta manera només rebreu un correu al dia amb tots els missatges dels fòrums. Certament si hi ha molt ús de fòrum, atabala molt rebre un missatge per cadascuna de les entrades. Ho podeu trobar explicat en aquesta PMF: Què s'ha de fer per reduir el nombre de correus electrònics que envia el Moodle?
Finalment, hi ha algun alumne que envia la tasca mitjançant Word i abans si tenies l'opció del Drive es podia corregir in situ, però ara ens dona algún error. S'ha actualitzat alguna cosa envers aquest aspecte?
Ens pots passar algun exemple d'això a veure com ho teniu configurat? Dius que dóna algun error, ens pots enviar també una captura per revisar-ho?
Fins ara,
Mònica