Hola Agora,
Us escric els dubtes que tinc envers el Moodle com a Administrador.
El primer dubte que tinc és si ja tinc un trimestre amb l'estructura guardada (copia de seguretat feta) i vull fer la mateixa estructura del 2n trimestre (simplement el que hauré de fer es canviar les dates de les setmanes), com ho he de fer? Degut a que si s'importa damunt el 1r trimestre, aquest desapareix i de moment encara el necessitem actiu per l'alumnat. Es podria fer com a pàgina 1 el primer trimestre i com a pàgina 2 el segon trimestre? O per altra banda, caldria crear un nou curs per fer el 2n trimestre?
El segon dubte que exposo és quin és el motiu que quan importes les activitats, en aquest cas, l'entrega de tasques que té assignada una icona (dibuix), no s'importa correctament i queda amb l'icona de base (quadrat blau amb llapis), aleshores, has de tornar anar a assignar icona per icona el dibuix, això fa que hagis de perdre força temps. Hi hauria alguna possibilitat d'agilitzar-ho?
El tercer dubte és que quan els docents que tenim incorporat el correu, tenim actives les notificacions ja que ens va bé quan un alumne o alumna ens envia una tasca, nosaltres ho visualitzem. Hi hauria alguna possibilitat igual que es fa amb els fòrums d'agrupar aquestes notificacions ja que si no rebem un munt de correus electrònics cada dia. Està pensat o encara no existeix aquesta opció?
Finalment, hi ha algun alumne que envia la tasca mitjançant Word i abans si tenies l'opció del Drive es podia corregir in situ, però ara ens dona algún error. S'ha actualitzat alguna cosa envers aquest aspecte?
Moltes gràcies per adelantat en la vostra col·laboració, tot esperant les seves respostes.
Atentament,
Gerard
Coord TAC de centre
Escola Sant Bartomeu