Canvi tamany font

Re: Canvi tamany font

per MONICA GRAU PRIETO -
Nombre de respostes: 6
Hola, Antoni,
per algun motiu havia desaparegut la configuració del filtre als paràmetres de configuració. Hem afegit els valors per defecte i ara es veu correctament.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Canvi tamany font

per ANTONI SANROMA BORRELL -

Bon dia:

He fet una còpia de seguretat d'un llibre per importar-la al Moodle on estaré el curs vinent i tinc problemes en la visualització de les fórmules. A manera d'exemple, la visualització original, que podeu veure en aquest enllaç, era:



La visualització del mateix llibre import, que podeu veure en aquest enllaç, és:


Canvia la grandària de la font i no interpreta correctament les equacions. Ho escric en aquest fil per si té relació amb el problema que vaig tenir temps enrere i em vau resoldre.

Gràcies,

Antoni Sanromà



En resposta a ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Canvi tamany font

per ANTONI SANROMA BORRELL -

M'he adonat que en el post anterior no havia posat l'enllaç corresponent al llibre importat:

https://educaciodigital.cat/iesmatadepera/moodle/mod/book/view.php?id=27692&chapterid=9 

Gràcies,

Antoni Sanromà

En resposta a ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Canvi tamany font

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Antoni,
efectivament també faltava la configuració del filtre. L'hem afegida però segueix sense veure's bé. Hauries de provar a importar de nou el llibre, segurament funcionarà. Si no, ens ho dius i ho revisem.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Canvi tamany font

per ANTONI SANROMA BORRELL -
Bon dia, Mònica:

Acabo de restaurar una nova còpia de seguretat i segueix sense veure’s bé i la grandària de la font segueix sent incorrecte. Ho pots veure en aquest enllaç:

https://educaciodigital.cat/iesmatadepera/moodle/mod/book/view.php?id=27725&chapterid=42

Els interrogants que apareixen a la visualització sé com resoldre-ho editant el text. El que no sé com resoldre és la grandària de la font. 

Moltes gràcies,

Antoni Sanromà
En resposta a ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Canvi tamany font

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Antoni,
ja està resolt. El problema era l'ordre dels filtres del Moodle. El filtre MathJax ha d'estar per sobre d'altres filtres (latex, wiris...). Un cop canviat ja es mostra correctament.

Fins ara,
Mònica