image-map dins de nodes

image-map dins de nodes

per RAUL FERNANDEZ HERNANDEZ -
Nombre de respostes: 2

Bon dia, he estat buscant pels fòrum, i veig alguna referència a moodle, però cap per a nodes.

Estic intentant posar un image-map dins de nodes, tinc el codi html fet, però sembla que wordpress passa de mi, i no m'està mapejant les zones definides. Quan ho miro per l'inspector, em dona que les àrees es redefineixen com a 0,0

He provat dins de pàgines, de posts i de pestanyes... canviant plantilla per defecte... també he mirat de posar-ho dins d'un div, i tampoc.

Pel que he llegit això es soluciona amb un plugin, però no veig convenient carregar nodes amb un plugin que només farem servir 4 gats. Alguna alternativa?

En resposta a RAUL FERNANDEZ HERNANDEZ

Re: image-map dins de nodes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Raül,
has provat a no canviar de la pestanya Text a la Visual? Normalment es modifiquen els codis fent aquest canvi.
Fa temps teníem una extensió que servia per a això, però no funcionava massa bé i es va desinstal·lar.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: image-map dins de nodes

per RAUL FERNANDEZ HERNANDEZ -
Bona tarda, el problema no és de neteja de codi, tot queda intacte, simplement que no ho processa...
No pateixis per buscar una solució, ja he fet una alternativa posant la taula en html (volia capturar l'horari de cada grup classe i fer enllaços als cursos moodle /classroom de cada hora)