Contrasenya en blocs del NODES

Contrasenya en blocs del NODES

von VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -
Anzahl Antworten: 4

Hola!

Em dic Víctor i sóc el coordinador TAC de l'Escola Lanaspa-Giralt de Terrassa.

Volem posar en marxa en la web Nodes de la nostra escola els blocs propis de Nodes (fets amb pàgines de categories, segons he pogut veure en un vídeo sobre aquest tema).

Ens agradaria que els visitants d'aquests blocs haguessin de posar abans una contrasenya per accedir a ells. És possible? Si no fos possible, quina alternativa hi ha (amb l'obligatorietat de posar contrasenya per veure els blocs)?

Moltes gràcies i una cordial salutació.

Als Antwort auf VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: Contrasenya en blocs del NODES

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Victor Manuel,
ens pots passar el vídeo per veure exactament de què parles, no tinc clar si et refereixes a blocs (caixes) o bé a pàgines tipus blog.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya en blocs del NODES

von VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -
Hola Mònica,

Jo he vist el següent vídeo:

Vídeo blocs

En el qual es parla de blocs fets amb pàgines de categories (per tant, no pàgines estàtiques).

Blocs (II)

És molt interessant, però no veig la manera de configurar-ho perquè els que vulguin visualitzar els blocs, hagin de posar abans una contrasenya.

Gràcies i salutacions.
Als Antwort auf VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: Contrasenya en blocs del NODES

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Vïctor,
no és possible posar contrasenya a una categoria. Podeu fer servir la xarxa social de Nodes amb els grups/nodes i allà sí que cal contrasenya, però suposo que no és això el que voleu.

Una segona opció que se m'acut arrel del suggeriment d'en Francesc Busquets en aquest altre fil, és que facis servir l'escurçador amb contrasenya, d'aquesta manera, tot i que el blog seria públic si algú té l'URL tu posaries un enllaç protegit. De moment no hi ha cap altra solució per protegir una categoria sencera.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya en blocs del NODES

von VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -
Hola Mònica,
Ho hem estat valorant i segurament optarem per la idea inicial, tot i que no es pugui posar contrasenya a un blog sencer. En tot cas, posaríem contrasenya a alguns articles determinats dels blogs fets a partir de pàgines de "categories".
Així que moltes gràcies per l'ajuda i, en principi, tanquem aquest tema aquí.
Salutacions.