Qualificar una tasca des del visualitzador de trameses

Qualificar una tasca des del visualitzador de trameses

by JAIME PLANES SALLAN -
Number of replies: 4

Hola.

Hi he estat donant molts tombs, aviam si em podeu ajudar.

Quan vull entro dins d'una Tasca amb la intenció de qualificar-la em surten dues opcions.


En els cursos que he creat a Odissea, quan clico Visualitza totes les trameses, m'apareix l'opció de qualificar-les en aquest mateix espai sense tenir que fer-ho alumne per alumne des de l'apartat Qualificació (que és el que m'interessa fer):


En canvi, en els cursos que he creat a EIX no m'apareix de la mateixa manera, no hi ha la mateixa opció:


Només hem dóna l'opció d'anar a l'apartat Qualificació per poder qualificar als alumnes d'un a un.


He estat comparant els dos cursos, d'Odissea i d'EIX, i no veig res diferent en la configuració del curs o de les tasques. Segur que se m'escapa alguna cosa. 


Moltes gràcies per endavant.


Salut!

In reply to JAIME PLANES SALLAN

Re: Qualificar una tasca des del visualitzador de trameses

by JOAN GUILLEN PELEGAY -
Hola Jaume,

Imagino que no actives la "Qualificació ràpida".

Mira sota les trameses de la tasca (les imatges que adjuntes) i veuràs que hi ha un "checkbox" per activar la Qualificació ràpida. Un cop fet, ja t'apareixeran les caselles per qualificar directament des de la vista general de trameses.

Joan
In reply to JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Qualificar una tasca des del visualitzador de trameses

by JAIME PLANES SALLAN -
Hola Joan.

Moltes gràcies. Ja apareix. He vist que en clicar-ho en una tasca s'habilita en totes les altres tasques del nostre moodle. Jo pensava que era una opció que es podia definir tasca per tasca o en l'administració del curs. Per això no ho trobava.

Salut!
In reply to JAIME PLANES SALLAN

Re: Qualificar una tasca des del visualitzador de trameses

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jaime,
és un paràmetre associat a l'usuari, si un usuari ho marca, veu així totes les tasques. El professorat que no ho marqui, no ho veurà.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificar una tasca des del visualitzador de trameses

by JAIME PLANES SALLAN -
Gràcies Mònica. Volia provar això dels mestres. Ja m'has resolt els dubte. Imagino que jo ho veia en tots els cursos ja que hi estic en tots.

Gràcies per la resposta i la gran ajuda que ens oferiu.

Salut!