Desapareixen els continguts de la pàgina principal

Desapareixen els continguts de la pàgina principal

per Glòria Pallejà i Rosich -
Nombre de respostes: 6
Per segona vegada en pocs mesos, i després de canviar contrasenyes i tot el que cal per mantenir la seguretat, per segona vegada ens trobem que s'han esborrat tots els continguts de la pàgina principal del nostre Moodle (Institut Joaquim Rubió i Ors de Sant Boi)...

¿QUè està passant? ¿Què pot estar passant?

Glòria
En resposta a Glòria Pallejà i Rosich

Re: Desapareixen els continguts de la pàgina principal

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Glòria!

Vaig a investigar una mica, m'has de dir entre quin dia i quin dia va desaparèixer el contingut: per exemple, el dia 1 va ser l'última vegada que vaig veure el contingut i el dia 5 em vaig adonar que faltava. Així puc mirar que ha passat mirant els registres de la pàgina principal del Moodle.

Em podries facilitar, a més, l'adreça del moodle?

Moltes gràcies!

Pau
En resposta a Glòria Pallejà i Rosich

Desapareixen els continguts de la pàgina principal. INS Serreta, Rubí

per JORDI MANEL GIMISO CONEJERO -
Salut a tothom. Hola Glòria,

Sóc en Jordi Gimisó, de l'INS La Serreta de Rubí.
A nosaltres ens ha passat el mateix. Els contiguts de la primera pàgina han desaparegut, des d'ahir al matí (dimecres 8 de setembre de 2010).

Interpreto que es tracta del mateix cas. Faig referència a la desaparició de les informacions (columnes) laterals, que en el nostre cas eren les categories de cursos (esquerra) i calendari (dreta). No ha desaparegut el contingut central (foto i text posades dins d'un quadre).
No es veuen aquestes informacions quan es visualitza la pàgina sense haver entrat al moodle. No es visualitzen tampoc si s'hi entra amb el perfil d'alumne. Si es visualitzen si s'hi entra amb el perfil d'administardor.

El nostre Moodle és:
http://agora.xtec.cat/iesserreta/moodle

Gràcies. Fins aviat
Jordi Gimisó
En resposta a JORDI MANEL GIMISO CONEJERO

Re: Desapareixen els continguts de la pàgina principal. INS Serreta, Rubí

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
A nosaltres ens passa el mateix, a la pàgina principal només surten les notícies i els cursos actius. Abans sortien les columnes i són força adients per facilitar algunes informacions a les famílies. Per altra banda el professorat editor no pot accedir a la configuració dels seus cursos si aquests no estan actius.

http://agora.xtec.cat/esc-assis/moodle/

Gràcies.
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Desapareixen els continguts de la pàgina principal. INS Serreta, Rubí

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola a tots!

Semblava un atac en massa però no. Segurament heu sigut vosaltres mateixos sense adonar-vos. Us explico:

Si aneu a Aparença, Temes, Paràmetres del tema, hi ha dues noves opcions. La que ens interessa és: "Oculta els blocs laterals del cursos per als estudiants". Si està marcada, per defecte oculta els blocs laterals inclosos els de la pàgina principal. Podeu triar els cursos per amagar la barra, seguint la següent pregunta freqüent:
http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=601

Salutacions,

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Desapareixen els continguts de la pàgina principal. INS Serreta, Rubí

per JORDI MANEL GIMISO CONEJERO -
Moltes gràcies Pau,

El que has indicat de fer, m'ha funcionat. Ara ja es tornen a veure els continguts de la pàgina principal.
Realment no he estat conscient d'haver modificat res.

Jordi Gimisó
INS La Serreta, Rubí.