Missatge inapropiat

Missatge inapropiat

per BEATRIZ TORRES GUTIERREZ -
Nombre de respostes: 5

Hola, 

Hem rebut un missatge despectiu dirigit a una mestra.

El nen que "l'ha enviat" fa 126 dies que no es connecta. Ens podríeu ajudar i donar-nos alguna informació de qui ha pogut seR.

El missatge ha sigut enviat a: cicle mitjà, curs tercer, missatges privats. És el primer de la llista.fsdgksdh

En resposta a BEATRIZ TORRES GUTIERREZ

Re: Missatge inapropiat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Beatriz,
pot ser difícil d'esbrinar, el més possible que és que un altre alumne hagi accedit amb el seu usuari, perquè tot i que al curs no hagi accedit, al Moodle sí que ho ha fet. Mirarem d'investigar a veure si trobem alguna dada més.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatge inapropiat

per BEATRIZ TORRES GUTIERREZ -

Moltes gràcies! 

Però dius que “aquest nen” hagi sigut ell o no, ha accedit avuí a moodle, on ho puc mirar jo això com administradora? 

Em podries dir l’hora a la que ha accedit?

Gràcies!

En resposta a BEATRIZ TORRES GUTIERREZ

Re: Missatge inapropiat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Beatriz,
per veure quan ha accedit l'alumne has d'anar a Administració del lloc | Usuaris | Explora la llista d'usuaris i cercar-lo. Un cop trobat, fas clic al seu nom i a l'apartat "Informes" fas clic a Tots els registres.

Veuràs una gràfica i a sota el detall d'accions que ha fet l'usuari.

No hem pogut trobar de forma segura si ha estat el propi alumne o potser un altre mirant els registres, però sí hem vist altres missatges inadequats a altres usuaris. Ara t'enviarem per correu electrònic els noms d'aquestes persones que han rebut missatges.

Fins ara,
Mònica
En resposta a BEATRIZ TORRES GUTIERREZ

Re: Missatge inapropiat

per ENRIQUE SANCHEZ GONZALEZ -
Hola, jo recordo que durant el confinament vam tindre un cas semblant. Ara no recordo com, pero al final vam averiguar qui era miran el registre i comprovant les direccions Ip dels diferents alumnes. Vam trobar una coincidencia entre 2 usuaris diferents i la seva ip. Finalment, tirant del fil, va confesar.
Segur que la Mónica sap com fer això. Jo ara mateix no recordo, pero si cal, puc investigar una mica.
sort!!!!
En resposta a ENRIQUE SANCHEZ GONZALEZ

Re: Missatge inapropiat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Enrique,
gràcies pel teu missatge, efectivament vam revisar els registres però en aquest cas no va ser possible trobar de forma segura què havia passat.

Fins ara,
Mònica