Enregistrar la veu

Enregistrar la veu

per XAVIER OBIOLS CIRERA -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda,

Estic fent elaborant un curs de moodle sobre la radio per alumnes d'educació primària. En algunes activitats m'interessa posar pràctiques perquè poguin enregistrar la seva veu i enviar-la.

No trobo quin recurs utilitzar. Em podeu orientar?

En resposta a XAVIER OBIOLS CIRERA

Re: Enregistrar la veu

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Xavier,
el propi editor de text incorpora un botó per enregistrar àudio. En principi està activat per defecte a tots els Moodle, però si no ho trobeu podeu revisar aquesta PMF: Com afegeixo el botó d'enregistrament d'àudio a la barra d'eines de l'Atto?

Aquest botó es pot fer servir per incrustrar àudios tant a tasques com per exemple a fòrums si voleu que tot l'alumnat els pugui compartir.

Una altra opció és enregistrar l'àudio i adjuntar-lo allà on necessiteu (fòrum, tasques...)

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Enregistrar la veu

per XAVIER OBIOLS CIRERA -
Moltes gràcies Monica.

Però el que necessito és que l'alumnat pugui enregistrar l'àudio i tornar-me'l per veure'n la pràctica.
En resposta a XAVIER OBIOLS CIRERA

Re: Enregistrar la veu

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Xavier,
podríeu crear una activitat "Tasca" del tipus text en línia i que l'alumne enregistri i trameti l'àudio.



L'alumne hauria de fer clic al micro i enregistrar la seva veu. Un cop enregistrada la podria adjuntar de forma automàtica.



I tu com a professor veuries la tramesa així:


Si els àudios són més grans de 2 minuts potser caldria que l'enregistressin d'un altra forma i fessin la tramesa del fitxer.

Fins ara,
Mònica