Fons articles

Fons articles

by SANDRA GAY BOELLE -
Number of replies: 5

Bon dia,

un centre ens demana per què no es veuen com a fons d'articles publicats, diferents tonalitats de grisos. He consultat altres webs de centres, i em dona la sensació que és un tret automàtic, però en aquesta web que enllaço no els hi passa, es veuen tots blancs i no es diferencien un de l'altre.

em podrieu dir per quin motiu passa? gràcies!

Escola Els Pinetons

https://agora.xtec.cat/escelspinetons/

Sandra Gay

CRP Vallès Oriental IV

Bigues i Riells

In reply to SANDRA GAY BOELLE

Re: Fons articles

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sandra,
tot apunta que algun article té algun CSS que està interferint en la càrrega dels estils generals del Nodes.
Podries demanar-los si saben des de quan els passa? La forma de trobar l'article és anar un a un revisant-los i amagant-los fins a trobar quin és l'article que interfereix. Ens ajudaria poder acotar la data per no haver de fer-ho amb tots els articles.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Fons articles

by SANDRA GAY BOELLE -
Hola Monica

Si m indiques com identificar aquest CSS dins els articles ens ho mirarem per tal de solucionar-ho.

Moltes gràcies
In reply to SANDRA GAY BOELLE

Re: Fons articles

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sandra,
per desgràcia no et puc donar una pista concreta perquè cada "error" d'aquests pot ser diferent. Jo el que he fet de moment, sense èxit, ha estat anar posant els articles en esborrany i anar provant. També he provat a amagar els ginys i tampoc.

Seguim revisant-ho a veure si trobem on és el problema.

Fins ara,
Mònica
In reply to SANDRA GAY BOELLE

Re: Fons articles

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sandra,
ja està resolt, al final en Francesc Busquets ha trobat que la plantilla triada per la portada no era correcta. Ara ja ho haurien de visualitzar correctament.

Fins ara,
Mònica