Subscriptors al Nodes

Subscriptors al Nodes

par MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS,
Nombre de réponses : 13

Bona tarda, fa poc que tenim en funcionament el Nodes de la nostra escola. Tinc bastants dubtes però ara per ara necessito saber com es fa per acceptar els subscriptors i enviar un missatge cada vegada que es publica alguna notícia. He afegit un giny a la barra lateral esquerra però res....

https://agora.xtec.cat/ceiplesmoreres/

Moltes gràcies

En réponse à MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS

Re: Subscriptors al Nodes

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Montserrat,
he revisat la configuració i està tot bé, els subscriptors quan s'afegeixen reben un correu de notificació, però no cal acceptar res. Tal com està ara, si publiqueu una notícia a portada, els subscriptors que hi ha, haurien de rebre el correu.

Si tot just comenceu amb el vostre Nodes, us recomano que feu una ullada al curs d'administració nodes que trobareu aquí: https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/index

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscriptors al Nodes

par MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS,
Hola Mònica, gràcies per l'ajuda.
Ara acabo de publicar una entrada i els subscriptors qui tinc de prova no hem rebut cap avís de publicació. Hi ha algun error ?
https://agora.xtec.cat/ceiplesmoreres/

Fins ara

Montse
En réponse à MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS

Re: Subscriptors al Nodes

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Montse,
ara veig que els articles que es publiquen a portada tenen categoria "General". Hem editat la llista de distribució perquè siguin els articles de la categoria General els que s'enviïn. Tot i que segueixi anomenant-se "portada", ara apunta a la categoria "General".

Ja ens confirmareu que us funciona amb aquest canvi.

Fins ara,
Mônica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscriptors al Nodes

par MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS,
Hola, llavors entenc que tots els articles que publico han de portar la categoria General oi ? i els subscriptors rebran les notificacions al moment que les publico ? També vull saber si un mateix dia en publico dos o tres articles es notifiquen tots ? ( Avui he publicat dos i només he rebut un )
Ho sento si soc una mica pesada és que aquest tema és nou ( el vaig veure en el video d'un " Nodes perfecte" i intento seguir els consells.
Moltes gràcies per tota la informació.
En réponse à MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS

Re: Subscriptors al Nodes

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Montse,
efectivament, si publiques tres articles han d'arribar tots tres. El que us deu haver passat és que heu publicat l'article sense la categoria General, i després l'heu editat i posat. Pot ser? En aquest cas, l'article no s'envia. Si us despisteu, el millor és eliminar l'article i tornar-lo a publicar.

Podeu veure els informes dels missatges enviats en aquest enllaç: https://agora.xtec.cat/ceiplesmoreres/wp-admin/admin.php?page=es_reports

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscriptors al Nodes

par MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS,
Hola estic intentant entrar al Nodes i em diu que no té contingut ???
Avui havia publicat coses i semblava que tot anava be, ara he tornat a entrar i no s'obre.... Pots mirar a veure que passa ?
Moltes gràcies
Montse
En réponse à MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS

Re: Subscriptors al Nodes

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Montse,
sembla que ja ho heu resolt posant la pàgina "Novetats" com a pàgina de portada.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscriptors al Nodes

par MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS,
Si si, m´havia espantat. El que passa es que vull que surtin els articles directament sense l'encapçalament de la pàgina de novetats,( que la vull reservar només per fer avisos importants)
Però no m'en surto ..... que he de fer ?

Gràcies
En réponse à MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS

Re: Subscriptors al Nodes

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Montse,
hauries de crear una pàgina buida, als Nodes per defecte (segurament la vau eliminar) hi ha una pàgina que es diu "Pagina d'inici buida", sense cap contingut, del tipus "Portada". Quan es tria aquesta pàgina apareixen només els articles.

Podeu crear una categoria que es digui "Pàgines d'inici" i posar-hi dins tant la de Novetats com la buida per anar-les canviant quan sigui necessari i tenir-les a mà.

Si teniu problemes ens ho dieu i us ho fem nosaltres.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscriptors al Nodes

par MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS,
Hola Mònica, perdona que et contesti tard. Hem estat liats amb els grups i els confinaments.....
Et volia demanar si m´ho pots fer tu la proposta que em fas ja em sembla be, després ja miraré com ho has fet per aprendre.
Prefereixo no tocar gaire això de les pàgines i les categories per no liar-me ara que ja tenim clar tot el tema de les subscripcions......

Moltes gràcies
Montse
En réponse à MONTSERRAT CLAR BALLESTEROS

Re: Subscriptors al Nodes

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Montse,
ja ho teniu, ara si aneu a Personalitza veureu un apartat "Pàgines d'inici" amb dues pàgines la de Novetats (l'actual) i una Pàgina d'inici buida, que serà la que haureu de triar en el moment que no vulgueu que aparegui la pàgina de Novetats.

Fins ara,
Mònica