Restaurar un curs

Restaurar un curs

de Roser Mas Cabré -
Número de respuestas: 18
Benvolguts, estic intentant restaurar un curs que teníem en un altre moodle i no hi ha manera d'aconseguir-ho,  constantment em dona l'error "backuprush". El fitxer te en principi una mida petita, és de 257Kb. Us escric la referència del curs: Biologia en context 1r

Gràcies per la vostra dedicació.

Roser Mas
En respuesta a Roser Mas Cabré

Re: Restaurar un curs

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Roser!
Amb el canvi de versió d'aquest passat estiu s'ha "perdut" el missatge original que sortia fins ara quan s'intentava fer una còpia de seguretat fora de l'horari permès. Durant el període escolar, als espais Moodle d'Àgora no és possible la restauració de cursos a qualsevol hora del dia. Aquestes operacions es poden fer:
  • De dilluns a divendres abans de les 9:00h, de 14:00h a 14:59h i després de les 22:00h
  • Caps de setmana tot el dia
Per tant, quan puguis, ja tornaràs a provar-ho en algun dels intervals permesos.
Una abraçada i sort amb el començament de curs!
Sara
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Restaurar un curs

de Roser Mas Cabré -
Hola Sara, 
He fet la restauració seguint les indicacions de l'horari i em segueix donant error. El curs que vull restaurar, és un curs elaborat per el CDEC i anomenat "Biologia en context". No se si es tracta d'un tema de versió del curs. T'agrairia molt que poguessis revisar el que passa, i jo mateixa em possaré en contacte amb els altres companys que tenen el mateix problema. 
Moltes gràcies.
Roser Mas
Et copio l'error que em dona
  • Checking user data. . . . . .
Some problems were detected when checking user data (Trying to restore user 'admin' from backup file will cause conflict)

An error has occurred and the restore could not be completed!
En respuesta a Roser Mas Cabré

Re: Restaurar un curs

de Rodolfo Clotet Garcia -
A mi em passa exactament el mateix. Sembla que l'error ve d'un canvi de versions i al fòrum veig que algú diu que cal tornar a fer la còpia de seguretat modificant alguna cosa però que no sé ben bé quina(potser l'admin?)
Ajuda!
En respuesta a Roser Mas Cabré

Re: Restaurar un curs

de Pau Ferrer Ocaña -
Hola Roser i hola Rodolfo,

Això és un problema de Moodle. Tot i que en realitat el problema és de la còpia de seguretat, us explico:

Quan es crea una còpia de seguretat us heu d'assegurar de que l'administrador no estigui entre els usuaris del curs. Si l'esteu fent de la pàgina principal és inevitable però per la resta de cursos no. L'usuari admin no es pot restaurar i aquí és on ve el problema. Podeu crear les còpies i restaurar-les sense dades d'usuaris i llavors funcionaria. O bé assegurar-vos de no incloure d'administrador en la creació de la còpia.

Espero que us serveixi, digueu-nos alguna cosa! ;)

Pau
En respuesta a Roser Mas Cabré

Re: Restaurar un curs

de Manel Rafel Marin Torrent -
Em podeu ajudar?

Tinc exactament el mateix problema al meu moodle de la ses de Dosrius.

Tot just estem passant del phobos a l'agora el moodle i més endevant la intraweb i em trobo que els curso de moodle em posen.

Trying to restore user 'admin' from backup file will cause conflict

I encara que tregui del curs els usuaris administradors em passa exactament igual. Em podeu ajudar si us plau?

Gràcies,

Manel
En respuesta a Manel Rafel Marin Torrent

Re: Restaurar un curs

de Pau Ferrer Ocaña -
Hola Manel,

Teniu algun professor que sigui administrador? El més segur és no usar cap professor com administrador i crear un compte separat per fer-ho. El que passa es que hi ha alguna administrador del moodle original que ja existeix al moodle de destí i no els pot restaurar. Si desactives també els professors o bé, totes les dades d'usuaris no hauria de passar.

Salut!

Pau
En respuesta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Restaurar un curs

de Manel Rafel Marin Torrent -
Hola Pau,

segueixo amb el mateix problema, si que és veritat que els cursos al moodle original tenia un professor administrador, però al fer la còpia de seguretat el vaig treure el professor i tot i aixó a l'agora no passo els usuaris, però segueix sense funcionar.

A veure si podeu donar-me alguna resposta.

Gràcies,
Manel
En respuesta a Manel Rafel Marin Torrent

Re: Restaurar un curs

de Pau Ferrer Ocaña -
Hola de nou,

Passa'ns l'adreça del moodle i el nom del curs o l'adreça per poder provar de reproduir el problema, gràcies!

Pau
En respuesta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Restaurar un curs

de Manel Rafel Marin Torrent -
Hola Pau,

l'adreça del moodle del centre és:
http://agora.xtec.cat/sesdosrius/moodle/

I el curs que no em funciona és per exemple:

backup-intr_mood-20101018-2305.zip

Gràcies,

Manel


En respuesta a Manel Rafel Marin Torrent

Re: Restaurar un curs

de Pau Ferrer Ocaña -
Hola Manel,

prova desactivant les dades d'usuaris abans de crear la còpia de seguretat. També pots desactivar les dades d'usuaris en restaurar.

Salut!

Pau
En respuesta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Restaurar un curs

de Manel Rafel Marin Torrent -
Hola Pau,
no hi ha manera amb aquest curs.

He tret les dades d'usuari del curs d'origen, l'he intentat restaurar a l'àgora sense dades d'usuari, que de fet no em demana perquè ja deu veure que no en té i el resultat és exactament el mateix.

Si us plau a veure si em trobeu una solució.

Gràcies,
Manel
En respuesta a Manel Rafel Marin Torrent

Re: Restaurar un curs

de Pau Ferrer Ocaña -
Hola Manel,

Segurament et deixis diverses opcions per desmarcar a l'hora de restaurar, prova amb les opcions:
  • Usuaris: Cap
  • Grups: No
  • Fitxers d'usuari: No
A banda de no marcar dades d'usuari i tota la pesca.

Salutacions,

Pau

En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Restaurar un curs

de Ana M. Perez Cabrera -
Hola Sara
Em sembla perfecte que per evitar les aturades de l'any passat feu aquestes restriccions. Però, si us plau:

1. Canvieu el missatge i feu servir el de l'any passat i així els usuaris no perdrem temps fent mil intents pensant que el fem malament.
2. Ara al setembre que tot ha vingut a la vegada, em sembla molt restrictiu l'horari. Ja força feina ens emportem a casa, per a que a sobre, s'afegeixi la creació, clonació etc d'aules de moodle.
Jo us demanaria un horari (només al setembre) de: 9h-14h i 15h-17h.

Merci i espero que estudieu la proposta.
Anna
En respuesta a Ana M. Perez Cabrera

Re: Restaurar un curs

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Anna!
En principi durant aquesta setmana quedarà resolt el problema del missatge i recuperarem el de l'any passat que, com comentes amb tota la raó del món, és molt més intuïtiu. Disculpa les molèsties i mals de cap que t'hagi pogut ocasionar aquesta errada.
Sobre la proposta que has fet hem pres nota al portal del projecte i intentarem donar-te una resposta en breu.
Una abraçada i fins aviat!
Sara
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Curs de 120

de Carlos Lapeña Royo -

Bona tarda Anna,

Voldria saber si és possible restaurar un curs la que el seu backup és de 120Mb. Fem com ho fem ens diu que no és possible per a superiors de 50.

Gràcies.

En respuesta a Carlos Lapeña Royo

Re: Curs de 120

de Pau Ferrer Ocaña -
Hola Carlos,

El servidor només permet fitxers de fins a 50Mb, però el que pots fer és eliminar els fitxers del curs de dins de la còpia de seguretat (o bé, no incloure'ls quan s'està fent): com materials en pdf, vídeos, música.
Després pujar aquests fitxers a banda. D'aquesta manera, estàs fraccionant la còpia en diverses parts i així pots aconseguir fitxers de menys de 50Mb. guiño

Esperem que et serveixi!

Pau
En respuesta a Pau Ferrer Ocaña

AGRAIMENTS

de Carlos Lapeña Royo -

Moltes gràcies Pau.

La veritat és que és un descans saber que hi comptem els uns amb els altres per recolzar-nos i solventar els problemes.

Per cert : APROFITO AQUEST ESPAI PER FER UNA LLOANÇA A LA FEINA DE LA SARA ARJONA I TOT L'EQUIP. És admirable la seva celeritat en les respostes i en el grau de preocupació per donar solucions.

Gràcies a tots.