Ginys en una pàgina

Ginys en una pàgina

par MIREIA GRANE SURIÑA,
Nombre de réponses : 7

Intentem posar ginys en una pàgina concreta i tot i triar plantilla predeterminada no se'ns obre l'opció d'afegir ginys. Passo l'enllaç

https://agora.xtec.cat/ieslallauna/wp-admin/post.php?post=707&action=edit&classic-editor

Gràcies

En réponse à MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Ginys en una pàgina

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mireia,
encara teniu el problema? L'enllaç porta a un article que està a la paperera.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Ginys en una pàgina

par MIREIA GRANE SURIÑA,
Sí, perdona, la vaig eliminar perquè no m'en sortia. Continuaré provant i et diré.

Tinc una altra qüestió. Estic intentant gestionar els documents però tot i mirar els tutorials, hi ha temes que no veig clars.

Jo voldria que el nostre menú principal fos el que jo he creat de La Llauna per poder-hi enllaçar tot tipus de recursos. I veig que nomé puc accedir a documents des de el menú prncipal? (jo no el vull com a principal).

De fet, jo vull que se m'obri directament el document i si poso l'enllaç al document  no se m'obre directament.


Gràcies
En réponse à MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Ginys en una pàgina

par MIREIA GRANE SURIÑA,
Hola de nou,

Ara he vist que hi ha centres que pugen els documents a wpcontent/uploads i els hi apareix directament el document. Ho he buscat com a administradora però no ho trobo...

Gràcies
En réponse à MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Ginys en una pàgina

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mireia,
veig que si al menú del Nodes fas clic a Projecte educatiu ja t'hi surt el document. Entenc que ja és com ho volíeu?

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Ginys en una pàgina

par MIREIA GRANE SURIÑA,
Hola,

Sí, però ho tenim al drive i ho hem enllaçat. Nosaltres volem pujar el document a Nodes per tenir-lo allà arxivat i és el que no sabem fer si volem que s'obri directament.

Gràcies
En réponse à MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Ginys en una pàgina

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mireia,
podeu pujar el document a la mediateca directament i fer servir l'enllaç que apareix en accedir-hi:


O bé pujar-ho a documents i fer servir també l'enllaç:


Fins ara,
Mònica